21. listopadu Vans věnuje 1 milion dolarů z globálních prodejů neziskové organizaci Imagination

foto: Vans
foto: Vans

Vans, originální značka se zaměřením na akční sporty a kreativní sebevyjádření, s nadšením oznamuje zahájení prvního ročníku Vans Checkerboard Day, který se uskuteční 21. listopadu 2019. Den ve znamení šachovnicového loga značky má každoročně podněcovat kreativní projevy po celém světě. Pro fanoušky to bude možnost účastnit se různých akcí a okusit na vlastní kůži, proč je kreativita tak důležitá. Zároveň značka podpoří organizace, které se samy zasloužily o šíření myšlenky kreativního sebevyjádření.

„Vans Checkerboard Day je pro nás příležitostí, jak přimět interní tým, širší rodinu Vans i naše fanoušky po celém světě, aby se sešli a společně oslavili kreativní projev a přispěli k pozitivní změně v životech mladé generace,“ přibližuje Doug Palladini, mezinárodní prezident značky Vans. „Imagination.org je skvělým partnerem pro podnícení globálního hnutí, které má za cíl inspirovat mládež k tomu, aby zúročila každodenní kreativitu k budování co nejskvělejší budoucnosti.“

S cílem ještě víc nakopnout kreativitu Vans věnuje 1 milion dolarů z globálního prodeje (uskutečněného prostřednictvím maloobchodní sítě prodejen a online na Vans.com) neziskové organizaci Imagination.org, která spadá pod nadaci Two Bit Circus Foundation. S blížícím se datem 21. listopadu budou mít fanoušci možnost účastnit se celosvětových akcí, zatímco pro místní obchody Vans to bude příležitost zapojit lokální komunitu do unikátních akcí plných nezaměnitelných osobních zážitků a spolupodílet se tak na naplňování mise značky Vans.

„Příležitost spolupracovat s Vans v roli charitativního partnera pro první ročník Vans Checkerboard Day přijímáme s neuvěřitelnou pokorou,“ přiznává Nirvan Mullick, zakladatel neziskové organizace Imagination.org. „Přestože je kreativita považována za jednu z nejdůležitějších dovedností pro příští generaci, u dětí žalostně upadá. Prostřednictvím Vans Checkerboard Day a velkorysého daru na podporu našich aktivit chceme přispět k řešení této krize tím, že budeme nadále aktivně vyhledávat a finančně i jinak podporovat kreativitu a podnikavost u dětí po celém světě.“

Vans Checkerboard Day je rozšířením motta “Off The Wall” a snahou značky umožnit kreativní vyjádření prostřednictvím svých základních pilířů v podobě akčních sportů, umění, hudby a streetové kultury. Každoročně bude spojovat komunity kolem myšlenky, že kreativita patří ke stěžejním lidským projevům a že každý by měl být schopen kreativně se vyjádřit.

Více informací o Vans Checkerboard Day naleznete na stránce Vans.com/checkerboardday. Sledujte také náš Instagram pro aktuální informace s blížícím se datem 21. listopadu.

Comments

comments

Vyhledat