Fotky: TONI&GUY – NOVÁ KOLEKCE – CONNECTED

foto TONI&GUY
foto TONI&GUY

„CONNECTED oslavuje spojení mezi tím, kdo jsme, a našimi vlasy jakožto nástroje autentického sebevyjádření v době, která omezuje mnoho oblastí našeho života. Wellness a péče o sebe pro nás v těchto dnech znamená více než kdy dřív, přičemž vlasy hrají důležitou roli v utváření naší identity a budování sebejistoty potřebné k vyjádření a prosazení vlastního stylu,“ říká firma TONI&GUY.

Kolekce čerpá inspiraci z utilitariánství, pozitivního přístupu, pro nějž je charakteristické štěstí, potěšení a zdokonalování společnosti jako celku. Étos ‚We Care‘, tedy ‚Máme zájem‘, který znamená péči o klientův dobrý pocit stejně jako o jeho image, je základem pro rozvíjení vztahu mezi našimi experty a našimi klienty. Právě v tomto vztahu je sdílena péče o vlasy coby součást dobrého pocitu a sebevyjádření.

Kolekce zpodobňuje tři vůdčí principy, jež vlasoví stylisté TONI&GUY přinášejí svým klientům: zdraví (staráme se o to, aby hezký a zdravý vzhled klientových vlasů vycházel zevnitř), krásu (přinášíme klientovi dobrý pocit ze správných rozhodnutí, jimiž přizpůsobujeme styl jeho individuálním potřebám) a znalosti (poskytujeme klientovi veškeré rady k následné každodenní péči, která mu zajistí skvělý vzhled i dobrý pocit).

Kolekce uvádí v soulad tři klíčové motivy: praktičnost (oslava vlasů se setkává s kreativními technikami značky), slušivost (tvorba dokonalých účesů pro individuální potřebu klienta) a odlišnost (oslava klientovy individuality). Všemi třemi motivy značka vyjadřuje souhlas s myšlenkou, že péče o vlasy může mít neměřitelný přínos pro naše zdraví a dobrý pocit.

Barevná paleta TONI&GUY CONNECTED je tvořena jemnou, tlumenou kombinací chladných, neutrálních a teplých tónů, zvolených každému klientovi přímo na míru. Kolekce obsahuje odstíny kamene, jemnou béž a žlutohnědé tóny ve světlém spektru. Ve tmavším spektru se uplatňují kouřové tóny a saturované barvy jako luxusní hněď a bohatá bordó, vrstvené pro vytvoření efektu nekonečné měkkosti. Barevné principy letošního roku propůjčují vlasům nový život v podobě zářícího symbolu zdraví, sebevyjádření a svobody.

• Značka TONI&GUY byla založena roku 1963. Začínala jako jediný salón v londýnském Claphamu, dnes zahrnuje 625 salónů na 45 světových trzích. 

• Britskou veřejností byla značka TONI&GUY zvolena jako Superbrand a CoolBrand, získala také 75 cen British Hairdressing Awards a více než 100 ocenění pro své produkty. 

Comments

comments

Vyhledat