Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

MICHAEL GIRA (SWANS): Pokud nerosteš, tak jsi mrtvej

foto Jennifer Gira
foto Jennifer Gira

Kultovní SWANS se nedávno zrodili znovu. Principál Michael Gira s nimi natočil nové album Leaving Meaning (plné řady hostů) a v pozměněné sestavě s kapelou jede i na turné. To bude mít i pražskou zastávku, uvidíme je 29. dubna v Arše (info + lístky zde). Gira nám u příležitosti turné a alba poskytl i vlídný rozhovor. Tady je.

 

Na novém albu mě zaujal song The Hanging Man. Hrál jsi ho i na pražském koncertě v rámci akustického sólového turné a podle mě má fakt sílu – zajímalo by mě, zda na jeho vznik máš nějaké speciální vzpomínky.

Myslím, že pochází z místa “mezi” dvěma věcmi, z místa, kde se rodí myšlenky, ale ještě nejsou hotové. 

Jak vypadalo místo, kde jste točili tohle album? Bylo malé, veliké, bylo tam hodně lidí…?

Je to hodně jednoduché a malé studio, v jedné místnosti byl zvukový inženýr a v druhé jsme byli já a muzikanti – Larry Mullins, Kristof Hahn a Yoyo Rohm. Nahráli jsme základní podobu tracků a bylo to velmi intimní a prosté. Cítili jsme se uvolněně.  Bylo to v budově starého letiště v Berlíně – Tempelhofu. 

No jasně, to je úžasně slavná budova. 

Jasně, je, je to obrovská stavba, historicky zajímavá, jedna z největších budov v celé Evropě – ale my hráli fakt jen v takové malé kanceláři.

Žil jsi v Berlíně déle, nebo jsi tam přijel jen na natáčení?

Jel jsem tam kvůli tomuhle albu celkem třikrát a strávil v Berlíně víc času, než kdykoli předtím. Líbí se mi tam. Mluvím trochu německy, ne dostatečně, nicméně nějak se tam s tím protluču. 

Na desce je hodně hostů, přišli všichni do studia osobně, nebo jste si posílali tracky?

Hodně z nich přijelo. Baby Dee dorazila z Holandska, kde bydlí, a zazpívala nám se dvěma doprovodnými zpěvačkami, které si přivezla. Daly to na první pokus a skvěle, je profesionálka, poslal jsem jí demo a měla to už nazkoušené. Anna a Maria Hauswolff přišly taky osobně a odvedly skvělou práci, miluju Anninu hudbu a zvlášť její hlas. Je to něco fantastického. Cassis Staudt v Berlíně žije, takže dorazila, taky osobně… ale většinou jsme prostě Yoyo, Kristof, Larry a já natočili základy, a pak jsem třeba jel na Island a točil tam s Benem Frostem. To šlo moc dobře. A potom zas do Nového Mexika a nahrával jsem s A Hawk and a Hacksaw a s Thorem Harrisem… 

Pamatuju, že za starých dob bylo ve Swans hodně konfliktů a napětí, aspoň tak to na mě působilo.

No, za starých dob jsem byl v konfliktu se všemi lidmi na světě. Hahaha. Ale to už dávno skončilo. Ta poslední sestava kapely, kterou jsem před několika lety rozpustil, byla nejdéle fungující sestava Swans, a vycházeli jsme spolu skvěle.

A co se stalo? Vyvinul ses, je to věkem?

Pokud nerosteš, tak jsi mrtvej. Naučil jsem se leccos o důležitosti věcí. Za starých časů mi šlo hlavně o to, aby se věci skutečně udělaly, a Swans by asi nefungovali, kdybych nebyl tak rtuťovitý. Ale později jsem si uvědomil vnitřní hodnotu lidí, se kterými pracuji, a postupně jsem se také jiným lidem víc otevřel. To je asi růst… nevím.

Bylo těžké stát se otevřenějším a uvolněnějším?

Po nějaké době to přijde samo. Jak říkám, pokud se nepoučíš ze svých zkušeností, můžeš být rovnou mrtvej.

Často se setkáváš s fanoušky po koncertě, podepisuješ jim věci…

Dělám to už roky na sólových koncertech i se Swans. Mám spoustu respektu pro lidi, kterým na naší hudbě záleží. Znamená to pro mě všechno. Takže jim prokážu tu zdvořilost, že se s nimi vyjdu pozdravit.

Přináší ti to radost, nebo je to spíš jakási povinnost?

Někdy to je těžší, ale jindy to jde skvěle: když mi někdo řekne, že ta hudba pro něj v životě hodně znamenala a možná mu pomohla projít nějakým emocionálně náročným obdobím, hodně to pro mě znamená, víc, než že je někdo “fanoušek”.

Vydávals hodně svých nahrávek s různými speciálními obaly, často jsi je i pokreslil, podepsal, šlo prostě o fundraising. Budeš v tom pokračovat?

Ano, tenhle fundraising musím dělat, pokud chci mít možnost nahrávat tak, jak chci. Naše prodeje nejsou – (na okamžik se odmlčí) …nejsme popová kapela… takže když chci nahrávat v profesionálních studiích s řadou muzikantů, které platím, musím získat peníze. Naštěstí je tu skupina lidí, kterým na hudbě záleží tak, že chtějí pomoci. Funguje to skvěle, dělám to už od roku 2000 a pro mě se tohle ukázalo být velmi dobrým modelem. Mám kontrolu nad vším, nikdo mi do toho nezasahuje. Jsem svou vlastní nahrávací společností, a je to velmi malý podnik.

Líbí se mi tvůj způsob používání sociálních médií, kde sdílíš tipy na filmy, knížky a podobně. Je to proto, že cítíš puzení sdílet s lidmi svoje tipy, nebo nějaká strategie?

Musím být v kontaktu s lidmi, které zajímá moje hudba, a tohle je jeden ze způsobů, jak to udělat. Sociální média je potenciálně dost jedovatá záležitost, takže se snažím dělat to s nějakou integritou a zájmem. 

Můžou být hnusná a nebezpečná. A podporovat narcisismus a marnivost. Snažím se takový nebýt. Když se podíváš na můj instagram, je tam minimum fotek mě, nebo vůbec osobních příspěvků. Někdy se kouknu na instagramovou stránku nekoho, koho obdivuju, a vypadá to tam tak marnivě a nafoukaně, že se mi zvedne žaludek. Snažím se dělat to jako důstojná osoba.

Chceš na závěr něco říct k nadcházejícím koncertům?

Snad jen to, že budou hodně jiné. Na basu a další nástroje bude hrát Dana Schechter, která už fungovala v mojí kapele Angels of Light. Ve skupině je i Christopher Pravdica, který už působil v předchozích Swans, a bude hrát taky na basu, takže budeme mít místy dva baskytaristy. Dále Ben Frost, jinak i skvělý skladatel sountracků a elektronický muzikant. Ten bude hrát na mellotron, syntezátory a kytaru, Christoph Hahn na lap steel guitar, Phil Puleo na bicí a já na kytaru a budu zpívat, a všichni budeme sedět v půlkruhu. Zrovna pracuju na nových skladbách přímo pro tenhle ansámbl, takže budeme mít úplně nové věci, něco z poslední desky a možná i něco z hodně starých, ale tím si nejsem ještě jistý.


Koncert v Praze – FB událost:

https://www.facebook.com/events/252461308977679/

https://younggodrecords.com

FB stránka SWANS:

https://www.facebook.com/SwansOfficial/

Comments

comments

Vyhledat