Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Music Infinity přiváží japonského mistra ambientu Chihei Hatakeyamu

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Holešovické studio Alta bude 13. června hostit večer meditativních dronů s tokijským experimentátorem Chihei Hatakeyamou. Japonský hudebník, který proslul pomalu se rozvíjejícími skladbami na pomezí ambientu a drone music přijíždí do Prahy na pozvání Music Infinity vůbec poprvé.  

Japonsko a meditativní hudba, to jde velmi dobře dohromady. Kultura země vycházejícího slunce si potrpí na zenové nálady, proto žádný div, že odtud přichází mistři ambientní hudby, kteří je umí zachytit s pomocí zvuku. Jedním z nich je multiinstrumentalista z Kyoto, Chihei Hatakeyama, který se na scéně experimentální hudby pohybuje už více než patnáct let. Začínal jako kytarista v několika rockových kapelách, ale na začátku tisíciletí přesedlal na laptop. Od polovičky minulé dekády působil také jako polovina elektroakustického projektu Opitope (s Tomoyoshi Datem), výrazněji se ale proslavil pod svým občanským jménem, pod nímž komponuje úchvatné zvukové krajiny s pomalu se rozvíjejícími melodiemi.

Jeho skladby se pohybují na pomezí ambientu, drone music a new age a mají bezmála léčivé účinky. Potkávají se v nich akustické nástroje jako kytary, vibrafon nebo klavír, které ale Hatakeyama následně digitálně upravuje. Na globální experimentální scéně o sobě dal poprvé výrazně vědět albem Minima Moralia. Deska nazvaná podle slavného spisu německého filosofa Theodora Adorna nabízí sedm meditací na téma ticha. Zamlžené kontemplace nad obrazy vyjádřené názvy skladeb – ohňostroj na poli, hvězdný svit odrážející se na hladině řeky – vyšly v roce 2006 na kultovním americkém labelu Kranky.

Chihei Hatakeyama přirovnává v rozhovorech svoji pomalou hudbu k umění čajového obřadu nebo procházkám po japonských zahradách. V jeho diskografii najdeme více než padesát albových projektů, z nichž některé jsou kolaboracemi se spřízněnými hudebníky. Jeho desky vyšly na značkách jako Room40, Home Normal nebo hibernate a v roce 2010 zakládá svůj vlastní label White Paddy Mountain, kde se kromě jeho nahrávek objevily i desky od Machinefabrik nebo Asuny. „Ambientní hudba není podle mě žánr, je to aspekt hudby, který se dá najít úplně všude,“ říká japonský experimentátor, který se představí poprvé v Praze, a to ve středu 13. června bude hostem koncertní série Music Infinity.

Jako support se objeví ojedinělá spolupráce dvou zahraničních umělců žijích v Praze, Lloyd Dunn a Wim Dehaen. Americký multimediální umělec Lloyd Dunn vede od roku 2009 filecastový projekt nula.cc a zvukový umělec, analytický chemik Wim Dehaen je mj také zakládající člen kolektivu Genot Centre a pro Music Infinity připravý exkluzivní společné vystoupení.

Comments

comments

Vyhledat