TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO spouští první sportovní kampaň vytvořenou na dálku

TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO
TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO

Ve své první kampani vyrobené zcela na dálku Zalando oslavuje kreativitu, s níž lidé hledají nové způsoby, jak v současné situaci sportovat a zůstat fit. I v době, kdy se všichni snažíme limitovat sociální kontakt, nás sport nepřestává spojovat, byť pouze virtuálně. V reklamním spotu sledujeme jedenáct hrdinů, kteří nás nechají nahlédnout na to, jak místo ve své posilovně teď cvičí doma.

Kampaň „Together I Am Strong“ uvedená primárně jako reklamní spot ukazuje, jak lidé současnou společenskou výzvu řeší a zůstávají i doma nadále aktivní. Pojí je dohromady jedna věc: stále cvičí a zůstávají ve spojení s ostatními, aby v této soudržnosti našli sílu a inspiraci. Spot nás bere na prohlídku různých domovů a různých sportovních činností. Mísí se v něm ilustrace, videa z dronů, stop motion animace a intimní záběry z domova našich influencerů.

Kampaň, kterou vytvořila agentura Kolle Rebbe v Hamburku, se zaměřuje na novou realitu většiny lidí, v níž se kreativita stala nezbytnější než kdy dřív, protože bez ní jde doma pořádně sportovat jen ztuha. Trenéři, tělocvičny a jógová studia nyní nabízejí kurzy na sociálních médiích a sportovci se scházejí v digitálních skupinách, cvičí doma a z každodenních objektů se stává posilovací náčiní – láhev na vodu se stává činkou, rám dveří se stává hrazdou, z koberce je podložka na jógu.

Kampaň si klade za cíl zároveň projevit solidaritu s mnoha sportovními profesionály, kteří jsou v současné situaci konfrontováni s novými výzvami, oslavovat lidskou soudržnost a inspirovat k tvořivosti.

Nové, aktivní nastavení produkce umožnilo Zalandu rychle produkovat obsah i v nastalé složité situaci. Reklamní spot kreativně režírovala Stefanie Soho a doprovodné ilustrace jsou dílem Deveroe. Divák je postupně zaváděn do domovů hlavních hrdinů a je svědkem „nové každodenní reality“, která se odehrává v jejich obývacích pokojích, u oken či dokonce na jejich střechách. Učitelka jógy Steph Cusack se ze svého berlínského bytu připojuje k online hodině, Phillip Pratt používá při tréninku svůj invalidní vozík jako závaží a olympijský vzpěrač Max Lang ukazuje, jak se on drží doma ve formě. Přesun z jednoho domu do druhého nám nastiňuje, jak se jednotliví sportovci přizpůsobují této nové realitě a hledají způsoby, jak trénovat – od obyčejného posilování po domácí basketbal.

Spot je středobodem kampaně a poběží v televizi, na sociálních médiích a dále bude využit na dalších kanálech vlastněných Zalandem.

Comments

comments

Vyhledat