V rámci Copenhagen Fashion Week bude znovu otevřen i Zalando Greenhouse

The Zalando Greenhouse; digital experience at Copenhagen Fashion Week.
The Zalando Greenhouse; digital experience at Copenhagen Fashion Week.

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, a kodaňský týden módy pokračují ve svém tříletém strategickém partnerství. Druhé partnerství v rámci týdne módy začíná již zítra. Událost, která proběhne ve dnech 10.–13. srpna 2021, předznamenává návrat živých událostí jak prostřednictvím digitálních, tak fyzických módních přehlídek. Finalisté letošní ceny za udržitelnost, angličtí návrháři Mother of Pearl a Teatum Jones a dánský návrhář Nikolaj Storm Copenhagen, předvedou své kolekce v rámci živých módních přehlídek během kodaňského týdne módy. Módní fanoušci mohou všechny tři finalisty sledovat na Zalando Greenhouse. Vítěz bude vyhlášen v živém přenosu ve čtvrtek 12. srpna v 15:00 CET z Royal Danish playhouse v kodaňském Skuespilhuset, který je oficiálním místem konání Zalando X Copenhagen Fashion Week. Diváci budou moci díky streamu sledovat tuto událost prostřednictvím živého přenosu ve virtuálním Zalando Greenhouse.

 

Viceprezidentka pro marketing ve společnosti Zalando, Natalie Wills, říká: „Jsme potěšeni, že můžeme být i tuto sezónu partnery události Copenhagen Fashion Week a můžeme prostřednictvím ceny za udržitelnost vyzdvihnout značky, které se v rámci našeho odvětví zaměřují na udržitelné způsoby produkce. Jsme nadšeni, že můžeme v současné situaci, pro kterou je cestování velmi obtížné, nabídnout příznivcům módy skvělý zážitek, ať už se nacházejí kdekoli na světě: offline událost v Kodani a virtuální zážitek v Zalando Greenhouse. Cílem Zalanda je i nadále podněcovat firmy a značky v odvětví, aby nabízely udržitelnější styly. Prostřednictvím tohoto hybridního přístupu k týdnu módy pokračuje Zalando v posouvání hranic pro naše zákazníky a nabízí inovativní přístup k objevování udržitelné módy online i offline.“

 

Zalando Greenhouse zprostředkuje virtuální zážitek z události Copenhagen Fashion Week 2021 módním nadšencům na celém světě. Přístup k virtuálnímu přenosu je nesmírně snadný – stačí k tomu telefon, tablet nebo laptop. Design online zážitku je inspirován stylem fyzické události v kodaňském Skuespilhuset, kde proběhnou módní přehlídky finalistů. Finalisté ceny za udržitelnost Zalando Sustainability Award budou moci prostřednictvím Zalando Greenhouse sdílet se zákazníky kreativní inspiraci, která se skrývá v jejich kolekcích, a budou mít příležitost podělit se o své příběhy a nadšení pro udržitelnost.

 

V rámci digitálního prostoru Zalando Greenhouse se návštěvníci přenesou do skutečné módní oázy. Virtuální prostor bude rozdělený na místnosti vyhrazené pro jednotlivé finalisty ceny za udržitelnost – návrháře Mother of Pearl, Nikolaj Storm Copenhagen a Teatum Jones – a na prostor vyhrazený pro živý přenos módních prohlídek a diskuzních skupin. Diskuzní skupiny budou pokrývat aktuální odvětvová témata, počínaje trvalou udržitelností až po diverzitu a inkluzi, a zúčastní se jich řada špičkových řečníků z oblasti módy. Vzrušující virtuální zážitek představuje další krok v transformaci způsobu prezentace módních kolekcí a způsobu, jakým inovativní technologie inspiruje a podněcuje odvětví směrem k udržitelnější budoucnosti.

 

Cílem ceny za udržitelnost je podpořit módní značky při hledání alternativních přístupů k návrhářské činnosti a k výrobě, a přispět tak k zajištění trvale udržitelné budoucnosti. Tato cena je významnou součástí strategie Zalanda zaměřené na trvalou udržitelnost do.MORE. Navíc je pro Zalando příležitostí, jak využít svou platformu k usnadnění spolupráce v rámci odvětví a k vyzdvižení a podpoře značek, které sdílejí vizi Zalanda. Porota složená z odborníků v odvětví vyhodnocuje strategie značek v oblasti udržitelnosti, včetně jejich kolekcí, úroveň úsilí vynakládaného na rozvoj trvalé udržitelnosti a jejich otevřenost inovacím. Vítěz ceny za udržitelnost obdrží finanční odměnu ve výši 20 000 eur a bude mít možnost podílet se v rámci partnerské spolupráce se Zalando na vývoji exkluzívní kolekce s využitím udržitelných řešení v oblasti materiálů, výrobních procesů, technologických řešení a sledovatelnosti. Společnost Zalando podpoří další růst vítězné značky i tím, že jí pro široký výběr z prezentované kolekce nabídne přístup k více než 42 milionům zákazníků na 23 evropských trzích.

 

Comments

comments

Vyhledat