Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

VANS UVÁDÍ KAMPAŇ „THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY“

 Umělci a umělkyně (zleva po směru hodinových ručiček): Chris Johanson, Alex Jenkins, Chris Martin, Gaudmother, Annabell Lee a Start From Zero
Umělci a umělkyně (zleva po směru hodinových ručiček): Chris Johanson, Alex Jenkins, Chris Martin, Gaudmother, Annabell Lee a Start From Zero

Vans, globální ikona kreativního sebevyjádření, uvádí kampaň s názvem These Projects Are Ads for Creativity, ve které vyzdvihuje umělce a jejich kreativitu ve všech možných podobách. Značka navazuje na své poslání přispívat k umělecké různorodosti a ve své nové kampani dala prostor celé řadě kreativců ukázat se světu a tvořit to, co je opravdu baví – ať už jsou to kresby, sochy, hudební klipy, vlastní návrhy tenisek, digitální animace a mnoho dalšího.

 

Místo konvenční reklamy se Vans rozhodl věnovat prostředky na podporu opravdové kreativity a umožnit umělcům zhmotnit své originální představy ve všech možných i nemožných podobách. Ze stránky vans.eu/offthewall se tak díky této kampani stane inspirativní digitální prostor, který přispěje k objevování nových forem kreativity po celý zbytek roku.

 

Umělci a umělkyně (zleva): Start From Zero, Eloise Dörr a Lalese Stamps

 

V představované kampani Vans staví do popředí samotné umělce a jejich příběhy a vybízí své fanoušky, aby neváhali také experimentovat s novými formami kreativity. Ať už jde o umělkyni Rewinu Beshue ze San Francisca a její pestrobarevné malby, ve kterých se věnuje vyobrazení času, prostoru a reality, Annabell Lee se svými zářivě malovanými polštáři, které odráží její výraznou osobnost, fotografa Anthonyho Acostu z LA a díla z jeho vlastní tmavé komory, nebo precizní dřevařskou práci hongkongského umělce Start from Zero, tato nová kampaň zrcadlí šíři kreativních interpretací v rámci různorodé umělecké komunity po celém světě. Přispěním každého jednoho z nich tak vzniká jedinečné kolektivní dílo.

 

Evropský kontinent dále reprezentují londýnští umělci Alex Jenkins a Eloise Dörr. Alex Jenkins ve svých ilustracích a komiksech plných barev často satiricky nahlíží na aktuální témata. Pro tento projekt zvěčnil jednu ze svých komiksových postav v podobě téměr dvoumetrové sklolaminátové sochy. Eloise Dörr je zase skaterka a umělkyně, jejíž tvorba se často prolíná právě se skateboardingem. V rámci projektu se pak rozhodla vytvořit triptych z pomalovaných skateboardů.

 

„Místo reklam, které o kreativitě jen mluví, jsme se rozhodli podpořit reálné umění ve všech jeho podobách. Jednoduše jsme dali kreativcům z celého světa prostor tvořit,“ vysvětluje záměr značky globální umělecký manažer Rob Teague. „Vznikly tak kresby, malby, hudba, sochy, videa, skateparky, šílené animace, podivná surfová prkna a další umělecké kreace, které jsme si ani nedovedli představit. Místo tradiční reklamy jsme se jako značka rozhodli jít vlastní cestou a podpořit celé spektrum umělců a jejich kreativní tvorbu. O tom ostatně je i sama značka Vans – nechceme o kreativitě jen mluvit, ale aktivně se na ní podílet skrze naše produkty, umělecké platformy i konkrétní kampaně.“

 

Tato kreativní cesta bude pokračovat po celý rok na stránkách společnosti Vans, kde vznikne celý digitální prostor pro globální projekty, které vyprávějí příběhy umělců a inspirují fanoušky k vlastní tvorbě v podobě, která zrcadlí jejich duši. Celá kampaň je k zhlédnutí na stránce vans.eu/offthewall. Své vlastní příspěvky pak můžete sdílet na sociálních sítích pod hashtagem #OffTheWall.

 

Comments

comments

Vyhledat