Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

White Pearl Gallery chystá sérii letních výstav

Andrea Pekárková

Re:Creation / Virtual Wellness

“Spirituality is just science we don’t understand.”

Vernisáž výstavy  04.06. od 18:00

White Pearl Gallery

Dittrichova 5, Praha 2

 

  1. 25.05. – Léto za hranicemi pláží vašich nejdivočejších snů! Vydejte se s námi na dovolenou napříč uměleckými světy! Sérii letních událostí Big Bang Blossom (++18) ve White Pearl Gallery, se zastávkami hned u třech autorů s velmi charakterním, aktuálním vizuálním jazykem, odstartuje vernisáž ozdravné výstavy Andrey PekárkovéRe:Creation / Virtual Wellness ! Odjezd je 04.06.2018 v 18:00 z

Dittrichová 5, Praha 2. Očekáván je i doprovodný audiovizuální program. Přijďte včas, nečekáme, pojedeme.

 

#biospiritualantropology #medicalart #bioart #healing #ownecosystem #holistic #ecoart #environmentalethics #staycounscious

 

RE:​​Creation:Virtual​​ Wellness ​j​e​ ​vizuální​ ​projekt​ ​umělkyně​ ​Andrey​ ​Pekárkové​ ​alias AKA47.​ ​Série​ ​autonomních​ ​digitálních​ ​koláží,​ ​využívající​ ​nástroje​ ​rozšířené​ ​estetické zkušenosti,​ ​s​ ​cílem​ ​umocnit​ ​terapeutickou​ ​harmonii​ ​vizuálního​ ​vjemu.

 

Jedním​ ​z​ ​hlavních​ ​pilířů​ ​díla​ ​je​ ​vyvolání​ ​virtuální​ ​skutečnosti​ ​neboli​ ​iluze​ ​objektů, které​ ​si​ ​divák​ ​podvědomě​ ​spojuje​ ​do​ ​zamýšlených​ ​celků.​ ​Jednotlivé​ ​fragmenty​ ​lze​ ​rozdělit do​ ​několika​ ​skupin:​ ​přírodní​ ​objekty,​ ​objekty​ ​spojené​ ​s​ ​péčí​ ​o​ ​zdraví​ ​a​ ​uživatelské​ ​rozhraní počítačových​ ​systémů.​ ​Takto​ ​tvořené​ ​výsledné​ ​obrazy​ ​mají​ ​za​ ​úkol​ ​navodit​ ​emoci,​ ​která​ ​je spojená​ ​s​ ​ozdravnými​ ​kúrami​ ​a​ ​wellness.​ ​Důležitou​ ​složkou​ ​je​ ​také​ ​propojení technologických​ ​formálních​ ​projevů​ ​s​ ​motivy,​ ​které​ ​si​ ​lidé​ ​asociují​ ​s​ ​přirozenou​ ​harmonií světa​ ​přírody.​ ​Voda,​ ​listy​ ​stromů,​ ​květy​ ​a​ ​plody.​ ​

To​ ​vše​ ​jsou​ ​objekty,​ ​které​ ​Andrea Pekárková​ ​komponuje​ ​společně​ ​se​ ​slovy​ ​běžně​ ​využívanými​ ​u​ ​sortimentu​ ​drogérií,​ ​za použití​ ​fontů​ ​typických​ ​pro​ ​„kýč“​ ​softwaru​ ​devadesátých​ ​let.​ ​Divák​ ​se​ ​při​ ​pozorování​ ​těchto kompozic​ ​cítí​ ​jako​ ​uprostřed​ ​reklamy​ ​na​ ​doplňky​ ​stravy,​ ​či​ ​jiné​ ​produkty.​

​Druhým​ ​důležitým pilířem​ ​díla​ ​je​ ​estetická​ ​imerze,​ ​která​ ​si​ ​klade​ ​za​ ​cíl​ ​vtáhnout​ ​diváka​ ​do​ ​obrazu​ ​natolik,​ ​že téměř​ ​cítí​ ​pohyb​ ​a​ ​dynamiku​ ​jednotlivých​ ​objektů.​ ​To​ ​vše​ ​díky​ ​vyvolání​ ​podvědomých asociací.​ ​

K​ ​umocněnému​ ​zážitků,​ ​který​ ​v​ ​divákovi​ ​zanechá​ ​i​ ​důležitou​ ​estetickou​ ​emoci dochází​ ​zejména​ ​díky​ ​výrazným​ ​komponentům,​ ​kterými​ ​jednotlivé​ ​objekty​ ​děl​ ​jsou​ ​samy​ ​o sobě.​ ​Od​ ​předkládaného​ ​celku​ ​se​ ​divák​ ​postupnou​ ​kontemplací​ ​obrazu​ ​dostává​ ​do​ ​stavu estetické​ ​fascinace,​ ​která​ ​ho​ ​nutí​ ​důkladně​ ​zkoumat​ ​jednotlivé​ ​fragmenty,​ ​jejichž​ ​role​ ​v kontextu​ ​celku​ ​je​ ​zdánlivě​ ​autonomní.​ ​Můžeme​ ​tak​ ​říci,​ ​že​ ​RE:​ ​Creation​ ​představuje mozaiku​ ​konkrétních​ ​objektů,​ ​které​ ​až​ ​v​ ​kontextu​ ​virtuální/symbolické​ ​skutečnosti​ ​díla získávají​ ​druhotný​ ​význam.​ ​Dochází​ ​tak​ ​k​ ​jakési​ ​konkretizované​ ​objektové​ ​abstrakci,​ ​která má​ ​potenciál​ ​vyvolat​ ​u​ ​diváka​ ​vysokou​ ​míru​ ​arousalu,​ ​který​ ​ovšem​ ​působí​ ​harmonicky​ ​a meditačně.” – Karel​ ​Havlíček

Další červnové destinace jsou :

14.06. 18 00 ______ Tomáš Vavříček_ PTÁCI PIJOU LANĚ

27.06. 18 00_____________Petr Pelzmann_ Il bagno Santo

 

Comments

comments

Vyhledat