Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Yemiho firma získala rekordní úspěch v mezinárodní soutěži

Yemi se snaží udržet všechny ceny. Foto nedori
Yemi se snaží udržet všechny ceny. Foto nedori

 

 

Česká kreativní a eventová agentura JAD Productions, kterou založil multidisciplinární kreativec a producent Yemi A. D., zaznamenala rekordní úspěch na třináctém ročníku přední live marketingové soutěže BEA World 2018. V konkurenci 303 přihlášených projektů z 29 zemí světa získala agentura dvě zlatá místa, pětkrát se ocitla na druhé příčce a jednou se umístila třetí, a stala se tak s přehledem nejlepší evropskou agenturou soutěže a druhou nejúspěšnější agenturou celosvětově. Porotci vybírali nejkreativnější a nejefektivnější nápady v duchu sloganu Where creativity meets business. Yemiho tým zaujal inovativním a kreativním přístupem ke kampaním a eventům, které vytvořil pro klienty Mercedes-Benz, adidas a londýnský projekt London Loop Awards. Zlato získala indická agentura Laqshya Live Experiences s projektem Google Home Training. Z českých účastníků soutěže porotu zaujala také společnost AV Media, která si s projektem Festival Světlo Valmez odnesla cenu za třetí místo v kategorii Low Budget Event.

Yemi a Marko Bačević, foto nedori

„Těší nás, že porota dokázala ocenit měsíce tvrdé profesionální práce, která za eventy a online projekty stála. Na digital se soustředíme třetím rokem, a právě letos začínáme vidět zásadní výsledky, které podtrhují také získaná ocenění. Ve stejných kategoriích byly nominovány projekty, jejichž rozpočty přesahovaly i 5 milionů Euro, ty naše jsou přitom často méně než desetinové. Abychom dosáhli stejných výsledků jako agentury z ekonomických velmocí, musí být naše kreativní koncepty velmi úzce provázané s výzkumy a znalostí trhu, precizní analýzou dat a přesným cílením,“ říká k úspěchu české agentury v globálním eventovém prostředí project manager JAD Productions Marko Baćević.

 

„S JAD Productions v České republice působíme už přes deset let, ale úspěchy slavíme především v zahraničí. Od tuzemských agentur nás odlišuje zejména odvaha pouštět se do neprobádaných vod a chuť experimentovat s nejnovějšími trendy. K náskoku před konkurencí nám pak pomáhají vlastní projekty jako TENISKOLOGY nebo YNSPIROLOGY, díky nimž se nám daří získávat hodnotná data, ze kterých v naší práci hojně čerpáme,“ uvádí zakladatel agentury Yemi A. D.

 

8 cen pro JAD

Launch nové třídy A-class od Mercedes-Benz zaznamenal úspěch hned v pěti kategoriích s celkovým prvním místem v kategorii Product/Service Launch. Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tis. interakcí, a v 69 % cílovou skupinu 25–34 let.

 

V kategoriích Product/Service Launch a Use of Web & Social Media pak bodovalo uvedení nového designu tenisky od adidasu s názvem Deerupt. Projekt se odehrál na vybraných klíčových místech v Praze včetně fashion weeku, strhával přitom pozornost pražských sneakers a fashion komunit pomocí instalací s rozšířenou realitou. Celou kampaň, která zasáhla neuvěřitelných 3,3 milionu uživatelů včetně 109 tis. interakcí, zakončil VIP event pro 200 hostů v centru Prahy.

 

V kategorii Use of Web & Social Media si celkové prvenství odnesl projekt London Loop Awards klienta Greenlight, který umožnil začínajícím umělcům prezentovat svá díla v ulicích Londýna (od Soho až po Shoreditch) na 80 zakoupených citylightech. Vítěz si ze slavnostního galavečera odnesl 10 tisíc liber. V plánu je rozšířit tento projekt do Berlína, Dubaje, Barcelony a dalších měst.

 

Nejlepší klient a světové stříbro

Nejlepším klientem soutěže BEA World 2018 byl vyhlášen Mercedes-Benz Cars Česká republika, který obstál v konkurenci mnoha dalších automobilek, například Ferrari či Nissan. Vyvrcholením celého galavečera se pak stala stříbrná příčka pro celosvětově nejúspěšnější agenturu, ale také celkové druhé místo v kategorii nejlepší projekt roku, kterým byl oceněn projekt #24RIDE klienta Mercedes-Benz.

 

Třináctý ročník prestižního udílení cen pro nejlepší eventy roku 2018 se letos konal v univerzitním městě Coimbra v Portugalsku. Členy odborné poroty v čele s marketingovým ředitelem společnosti Cisco systems Gerdem de Bruyckerem byli mimo jiné manažer marketingové strategie Samsung Electronics Michael Müller či Andrea Faflíková, senior brand relations & events manager z The LEGO Group. Příští rok se udílení cen přesouvá do Istanbulu.

 

——

 

SOUPIS KATEGORIÍ/CEN pro JAD Productions:

 

Product/Service Launch:

  • 1. místo: #24RIDE Mercedes-Benz
  • 2. místo: adidas Deerupt

 

Roadshow:

  • 2. místo #24RIDE Mercedes- Benz

 

Use of Web & Social Media:

  • 1. místo: London Loop Awards
  • 3. místo: adidas Deerupt

 

Nejlepší  B2C event (s rozpočtem max. 500 tisíc eur):

  • 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz

 

Celkově nejlepší agentura:

  • 2. místo JAD Productions

 

Nejlepší korporátní klient:

  • 1. místo: Mercedes-Benz Cars Česká republika

 

Bea World Grand Prix:

  • 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz

 

Více o JAD Productions

JAD Productions je eventová a kreativní agentura založená mezinárodně uznávaným českým umělcem a multidisciplinárním kreativcem Yemim A.D. Je složena ze tří nezávislých subjektů: JAD Events, JAD People a JAD Digital. Široké spektrum specializace umožňuje agentuře vytvářet úspěšné projekty od eventů přes hudební videa až po reklamy. Od svého založení pracovala agentura s klienty jako Google, T-Mobile, L’Oréal, Coca-Cola nebo Hilton a hrála zásadní roli v úspěchu videa Runaway od Kanye Westa a při jeho světové tour Yeezus. S více než 100 uskutečněnými eventy a projekty ročně ve více než 45 zemích za poslední dekádu se agentura stala mezinárodně uznávanou společností.

 

Comments

comments

Vyhledat