Yemiho firma získala rekordní úspěch v mezinárodní soutěži

Yemi se snaží udržet všechny ceny. Foto nedori
Yemi se snaží udržet všechny ceny. Foto nedori

 

 

Česká kreativní a eventová agentura JAD Productions, kterou založil multidisciplinární kreativec a producent Yemi A. D., zaznamenala rekordní úspěch na třináctém ročníku přední live marketingové soutěže BEA World 2018. V konkurenci 303 přihlášených projektů z 29 zemí světa získala agentura dvě zlatá místa, pětkrát se ocitla na druhé příčce a jednou se umístila třetí, a stala se tak s přehledem nejlepší evropskou agenturou soutěže a druhou nejúspěšnější agenturou celosvětově. Porotci vybírali nejkreativnější a nejefektivnější nápady v duchu sloganu Where creativity meets business. Yemiho tým zaujal inovativním a kreativním přístupem ke kampaním a eventům, které vytvořil pro klienty Mercedes-Benz, adidas a londýnský projekt London Loop Awards. Zlato získala indická agentura Laqshya Live Experiences s projektem Google Home Training. Z českých účastníků soutěže porotu zaujala také společnost AV Media, která si s projektem Festival Světlo Valmez odnesla cenu za třetí místo v kategorii Low Budget Event.

Yemi a Marko Bačević, foto nedori

„Těší nás, že porota dokázala ocenit měsíce tvrdé profesionální práce, která za eventy a online projekty stála. Na digital se soustředíme třetím rokem, a právě letos začínáme vidět zásadní výsledky, které podtrhují také získaná ocenění. Ve stejných kategoriích byly nominovány projekty, jejichž rozpočty přesahovaly i 5 milionů Euro, ty naše jsou přitom často méně než desetinové. Abychom dosáhli stejných výsledků jako agentury z ekonomických velmocí, musí být naše kreativní koncepty velmi úzce provázané s výzkumy a znalostí trhu, precizní analýzou dat a přesným cílením,“ říká k úspěchu české agentury v globálním eventovém prostředí project manager JAD Productions Marko Baćević.

 

„S JAD Productions v České republice působíme už přes deset let, ale úspěchy slavíme především v zahraničí. Od tuzemských agentur nás odlišuje zejména odvaha pouštět se do neprobádaných vod a chuť experimentovat s nejnovějšími trendy. K náskoku před konkurencí nám pak pomáhají vlastní projekty jako TENISKOLOGY nebo YNSPIROLOGY, díky nimž se nám daří získávat hodnotná data, ze kterých v naší práci hojně čerpáme,“ uvádí zakladatel agentury Yemi A. D.

 

8 cen pro JAD

Launch nové třídy A-class od Mercedes-Benz zaznamenal úspěch hned v pěti kategoriích s celkovým prvním místem v kategorii Product/Service Launch. Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tis. interakcí, a v 69 % cílovou skupinu 25–34 let.

 

V kategoriích Product/Service Launch a Use of Web & Social Media pak bodovalo uvedení nového designu tenisky od adidasu s názvem Deerupt. Projekt se odehrál na vybraných klíčových místech v Praze včetně fashion weeku, strhával přitom pozornost pražských sneakers a fashion komunit pomocí instalací s rozšířenou realitou. Celou kampaň, která zasáhla neuvěřitelných 3,3 milionu uživatelů včetně 109 tis. interakcí, zakončil VIP event pro 200 hostů v centru Prahy.

 

V kategorii Use of Web & Social Media si celkové prvenství odnesl projekt London Loop Awards klienta Greenlight, který umožnil začínajícím umělcům prezentovat svá díla v ulicích Londýna (od Soho až po Shoreditch) na 80 zakoupených citylightech. Vítěz si ze slavnostního galavečera odnesl 10 tisíc liber. V plánu je rozšířit tento projekt do Berlína, Dubaje, Barcelony a dalších měst.

 

Nejlepší klient a světové stříbro

Nejlepším klientem soutěže BEA World 2018 byl vyhlášen Mercedes-Benz Cars Česká republika, který obstál v konkurenci mnoha dalších automobilek, například Ferrari či Nissan. Vyvrcholením celého galavečera se pak stala stříbrná příčka pro celosvětově nejúspěšnější agenturu, ale také celkové druhé místo v kategorii nejlepší projekt roku, kterým byl oceněn projekt #24RIDE klienta Mercedes-Benz.

 

Třináctý ročník prestižního udílení cen pro nejlepší eventy roku 2018 se letos konal v univerzitním městě Coimbra v Portugalsku. Členy odborné poroty v čele s marketingovým ředitelem společnosti Cisco systems Gerdem de Bruyckerem byli mimo jiné manažer marketingové strategie Samsung Electronics Michael Müller či Andrea Faflíková, senior brand relations & events manager z The LEGO Group. Příští rok se udílení cen přesouvá do Istanbulu.

 

——

 

SOUPIS KATEGORIÍ/CEN pro JAD Productions:

 

Product/Service Launch:

  • 1. místo: #24RIDE Mercedes-Benz
  • 2. místo: adidas Deerupt

 

Roadshow:

  • 2. místo #24RIDE Mercedes- Benz

 

Use of Web & Social Media:

  • 1. místo: London Loop Awards
  • 3. místo: adidas Deerupt

 

Nejlepší  B2C event (s rozpočtem max. 500 tisíc eur):

  • 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz

 

Celkově nejlepší agentura:

  • 2. místo JAD Productions

 

Nejlepší korporátní klient:

  • 1. místo: Mercedes-Benz Cars Česká republika

 

Bea World Grand Prix:

  • 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz

 

Více o JAD Productions

JAD Productions je eventová a kreativní agentura založená mezinárodně uznávaným českým umělcem a multidisciplinárním kreativcem Yemim A.D. Je složena ze tří nezávislých subjektů: JAD Events, JAD People a JAD Digital. Široké spektrum specializace umožňuje agentuře vytvářet úspěšné projekty od eventů přes hudební videa až po reklamy. Od svého založení pracovala agentura s klienty jako Google, T-Mobile, L’Oréal, Coca-Cola nebo Hilton a hrála zásadní roli v úspěchu videa Runaway od Kanye Westa a při jeho světové tour Yeezus. S více než 100 uskutečněnými eventy a projekty ročně ve více než 45 zemích za poslední dekádu se agentura stala mezinárodně uznávanou společností.

 

Comments

comments

Vyhledat