Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Zalando a Sephora spojují síly, nabídnou online nákupy

Photo by <a href=Leon on Unsplash - ilustrační snímek">
Photo by Leon on Unsplash - ilustrační snímek

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, a Sephora, přední světový omnichannel prodejce luxusní kosmetiky, dnes oznamují podpis strategického partnerství. Cílem spolupráce je vytvořit pro miliony zákazníků Zalando perfektní destinaci s luxusní kosmetikou a znovu objevit její online nakupování. 

  • Sephora se stává strategickým partnerem společnosti Zalando v oblasti luxusní kosmetiky

  • Sephora na platformu přinese tisíce beauty produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek, zvýší tak nabídku v oblasti kosmetiky pro miliony zákazníků společnosti Zalando

  • Průlomová spolupráce propojuje kosmetiku s módou, aby naplnila očekávání zákazníků ohledně lifestyle nakupování

  • Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí 2021. V roce 2022 se rozšíří do dalších evropských zemí

 

Nové partnerství je propojením bezkonkurenční zákaznické zkušenosti a rozsáhlé expertízy Zalanda v oblasti e-commerce s pečlivě vybraným sortimentem tisíců zajímavých kosmetických produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek společnosti Sephora, jejími odbornými znalostmi v oblasti kosmetiky a marketingovými dovednostmi v dané oblasti. Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 a následující rok se rozšíří na další trhy, na kterých již Zalando působí.

Sephora působí ve 35 zemích a provozuje 2 000 prodejen po celém světě, z čehož více než 1 000 z nich se nachází v Evropě. Díky svému špičkovému výběru značek, a to i v rámci nově vznikajících kategorií jako například “Good for”, a obrovské komunitě fanoušků kosmetiky je nejznámějším globálním inovátorem v kosmetickém průmyslu. Zalando poskytuje svým 42 milionům aktivních zákazníků na 20 evropských trzích ten nejrozsáhlejší sortiment. Nabízí více než 4 000 oblíbených módních a lifestylových značek v kombinaci s mimořádným komfortem ohledně doručení, možností plateb a vracení zboží. Společnosti nyní pro miliony zákazníků Zalando společně vytvoří nový, inovativní online zážitek v rámci nákupu luxusní kosmetiky, jež propojí vytříbený sortiment společnosti Sephora s platformou Zalando.

„Online trh s kosmetikou je v Evropě stále z velké části nevyužitý, pro nás tak představuje obrovskou a vzrušující příležitost. Jako komplexní destinace pro módu a životní styl chceme našim zákazníkům dodávat sebevědomí a inspirovat je perfektním výběrem módy a kosmetiky na jednom místě. Našim partnerům z řad značek chceme zároveň poskytnout platformu, která jim pomůže uspět v digitálním prostředí. Partnerství se společností Sephora, která je oblíbeným místem mnoha fanoušků kosmetiky, pozvedne naši vlastní nabídku kosmetiky a zákazníkům Zalanda a umožní nakupovat i ty nejvyhledávanější a nejexkluzivnější kosmetické značky stejně pohodlně, jako jsou na Zalandu zvyklí,” komentuje David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando.

„Padesát let po otevření své první prodejny Sephora opět mění trh s luxusní kosmetikou, tentokrát navázáním partnerství se společností Zalando. Pro 42 milionů aktivních zákazníků Zalanda chceme vytvořit tu nejlepší online destinaci s luxusní kosmetikou. Tato spolupráce ilustruje naši snahu neustále inovovat a těšit naše zákazníky lépe než kdokoli jiný. Právě proto je naším ideálním partnerem Zalando, které je dnes tou nejúspěšnější online módní platformou V Evropě a pomůže nám naše zákazníky i nadále inspirovat. Spojením nabídky módy, doplňků a luxusní kosmetiky pod jednou střechou pro ně vytvoříme místo, kde mohou „vypadat skvěle a cítit se skvěle“, a to v jedinečném, prvotřídním prostředí. Toto partnerství je klíčovým krokem v rámci naší evropské strategie růstu a ilustruje naši vizi budoucnosti v oblasti kosmetiky a maloobchodu,“ dodává Martin Brok, prezident a CEO společnosti Sephora.

Comments

comments

Vyhledat