Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Zalando představuje novou kampaň „Luxus podle vašich představ“

Zalando
Zalando

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, představuje novou kampaň „Luxus podle vašich představ“ vytvořenou se zaměřením na kategorii Zalando Designer, unikátního prostoru s luxusní módní inspirací. Kampaň tvoří interaktivní digitální filmový zážitek od režiséra Vincenta Haycocka a kolekce skvělých fotek of Coco Capitána, všechny ve stylingu Ib Kamary.

 

Film s názvem „Život Liberty“ vypráví dvojí příběh o Leovi a Liberty, které oba hraje americký*á herec*čka Lachlan Watson. Jako tvář kampaně by měl*a Watson přitáhnout k Zalando Designer především Gen Z. Film je založen na dvou realitách a kinematograficky zachycuje každodenní život Lea a realitu Liberty na sociálních sítích. Obě postavy vyjadřují svůj vlastní styl za pomoci módy z luxusní sekce Zalando Designer. Právě jejich sebevyjádření, jejich outfity a interakce probouzí k životu hlavní motto kampaně: „Luxus podle vašich představ“.

 

Film je rozdělen do tří epizod, během kterých plynule integruje TikTok a interaktivní portál, který umožňuje sledujícím ihned zobrazit použité outfity a kolekce. V těchto momentech ve filmu vystupuje i několik evropských tvůrců obsahu, kteří hrají po boku Lachlan*a Watson*a – včetně francouzského modela Williana Ernulta, španělské herečky, umělkyně, modelaky a LGBTQI+ aktivistky Jedet, italské herečky a stylistky Stephanie Glitter a německého modela a TikTokera Nica Thiema.

 

Kampaň ‚Luxus podle vašich představ‘ míchá progresivní vizuální estetiku, vyprávění Gen Z dramatu a interaktivní nakupování se světem TikToku a proplétá vše do společného narativu. Měli jsme ambici vytvořit inovativní, osobitý a pohlcující zážitek, který uvede Zalando Designer nezapomenutelným způsobem”, komentuje kampaň Natalie Wills, ředitelka marketingu Zalanda. „Kampaň dále podtrhuje ambici Zalando Designer stát se výchozím bodem pro módu pro Gen z a mileniály, kde mohou nakupovat nezávislé, moderní i luxusní značky, které reprezentují jejich hodnoty.

 

Kampaň bude spuštěna v různých formátech – od „social-first“ digitálního filmu režírovaného Haycockem, přes využití fotek od Capitána v OOH a DOOH, personalizovaný marketing, placené i vlastní kanály, na webu, v aplikaci a vlastních sociálních sítích. Tato 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a poběží dva týdny v Německu, Španělsku, Itálii, Francii, Rakousku, Švýcarsku a České republice.

 

Sezónní Designer kampaň je součástí širší expanze Zalando Designer, která zahrnuje rozšíření o dalších více jak 50 značek včetně například Missoni, Christopher Kane a 032C, stejně jako personalizovaný Zalando Designer zážitek, který chce zákazníky inspirovat a pomoci jim objevit luxusní a méně známé módní značky v daném online prostředí”, říká Anaheta Metghalchi von Berenberg, Buying Director Designer v Zalandu. „Se Zalando Designer chceme podpořit pozitivní změnu pro zákazníky i průmysl prostřednictvím spoluprací a kreativního obsahu a s rostoucím portfoliem udržitelnějších, diverzních a inkluzivních značek.

 

Comments

comments

Vyhledat