Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

ZALANDO PŘEDSTAVUJE PRVNÍ ČESKOU KAMPAŇ ZAMĚŘENOU NA PÁNSKOU MÓDU

Zalando_Fotograf Pavel Hejný
Zalando_Fotograf Pavel Hejný

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, představuje poprvé v České republice kampaň zaměřenou čistě jen na pánskou módu. V cestě za lokální relevancí jsou tvářemi kampaně známé osobnosti jako aktuální ambasador Zalanda a rádiový a televizní moderátor Leoš Mareš, herec Jan Cina, zpěvák David Koller, nebo také Vratislav Navara a polský model & MMA fighter Gamou Fall. Spot, jehož kreativní koncept pochází z dílny agentury Symbio, režíroval talentovaný Luboš Vacke, klíčové vizuály ke kampani nafotil několikanásobný vítěz Cannes Lions Pavel Hejný.

Kampaň vychází z dat výzkumné agentury Median, která zjistila, že 86 % českých mužů si myslí, že člověk by měl vždy vypadat dobře, ale pouze 21 % rádo nakupuje. Kampaň se tedy zaměřila na to, jak mužům dopomoci k tomu, aby se z nakupování stala příjemná činnost. Hlavní částí řešení jsou benefity, které online platforma přináší a které jsou pro muže důležité: pohodlné a rychlé objednání v mobilní aplikaci nebo na webu, široký výběr značek, mezi kterými nechybí ani ty udržitelnější, rychlé doručení, bezplatné vrácení nepadnoucího zboží a jednoduchá a bezpečná platba.

Mám radost, že jsme mohli lokálně produkovat a být relevantní pro naše zákazníky v rámci pánské kampaně, ve které hrají známé osobnosti českého i polského trhu a že jsme v našem CEE regionu našli synergie. Jde o vůbec první příležitost vizuálně vyjádřit naši touhu stát se výchozím bodem pro módu pro každého – v tomto případě i pro muže, kteří jsou pro Zalando velmi důležitými zákazníky, jak na českém, tak i na polském trhu,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku a Polsko.

Pánská kampaň odstartovala 19. srpna na polském a 23. srpna na českém trhu a objeví se ve všech komunikačních kanálech jako jsou televize, OOH, online, PR a sociální média. Chybět nebude ani ve vlastních kanálech Zalanda. Střed kampaně představuje 30s Hero video, o jehož voice over v české verzi se postaral zpěvák Mirai Navrátil, a několika klíčovými vizuály.

 

Comments

comments

Vyhledat