Zalando Street: nový instagramový magazín s unikátní perspektivou na streetwearovou kulturu
Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, startuje „Zalando Street“, virtuální magazín oslavující individualitu a inkluzi, který najdete na instagramovém profilu @zalando_street. Magazín bude podporován i na webu a TikToku.
První vydání vyjde v listopadu 2021 a zaměří se na kulturní témata představená prostřednictvím leaderů v oblasti streetwearové módy. V čele s fotografem a francouzským guru streetwearu Jeanem-Jacquesem Ndjoli se první vydání „Z kurtu až po věčnost” zaměří na individualitu a zastoupení různých komunit. Ndjoli otevřeně hovoří o důležitém odkazu jedné z nejstarších basketbalových komunit a důležitosti nabídky bezpečných prostor pro pařížskou mládež.
„Streetwearová subkultura v sobě drží nespočet pohledů a perspektiv a v mnoha případech jde o komunitu, kterou definuje její síla na vlastní redefinici“, říká Marius Brintrup. „Prostřednictvím Zalando Street chceme nabídnout platformu nejrůznějším hlasům z této komunity, stejně jako širokou nabídku módy inspirující k individualitě i inkluzi. Magazín také reprezentuje podobné hodnoty, které sdílí Zalando společně se streetwear komunitou nabízející důležité a autentické příběhy relevantní pro moderní kulturu.”
Prosincové druhé vydání se bude zabývat pionýry individuální outdoor streetwear kultury. Zalando tak znovu nabídne svůj prostor k prezentaci zajímavých stylů, příležitostí i výzev v této oblasti.
https://www.zalando.cz/campaigns/streetwear-trend-basketball/?_rfl=de