Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Zvíře versus stroj. Startuje výstava PÁD představující díla Vladimira 518

foto Vojtěch Veškrna
foto Vojtěch Veškrna

O tvrdém střetu mezi utrženou lidskou animálností a tendencí společnosti vytvářet svazující systém. Takový bude ztracený ráj Vladimira 518, jeho sólová výstava s názvem PÁD. Vernisáž se uskuteční v úterý 20. července od 18:00 v pražské DSC Gallery, výstava bude k vidění do 2. září 2021.  

 

Propasti v sobě
Plátna, malby a kresby. Audiovizuální sekvence, textové citace, objekty a pády jednoho Idiota. Jakýmsi příběhem je tu hledání primitivních forem jako obrana proti kalkulované estetice. “Je to vlastně hledání primitivního výtvarného jazyka, určité antiestetičnosti, byť člověk logicky nalézá pouze další formu jiné estetiky. Popírá díky ní sice ambici po nějaké dokonalosti, nalézá ovšem jinou hodnotu, a tou je silná soustředěnost na obsah. Aspoň já to tak vnímám. Vlastně pro mě osobně je to krok někam pod tu estetiku,” přibližuje Vladimír Brož aka Vladimir 518 v doprovodném sepsaném dialogu s publicistou Josefem Rauvolfem.

Hudebník, výtvarník a vydavatel v jedné osobě bere své aktuální umělecké vyjádření jako formu sebeobrany. Ateliér vnímá jako útočiště proti bezbřehé relativitě, která čeká tam někde venku. “Protože když přestanu pracovat, tak se najednou začnu ztrácet, začnu se propadat do sebe, do tísně z existence,” zamýšlí se člověk, v němž už od pravěku jeho tvorby probíhá titánský i niterní soboj Gorila versus Architekt.

Zvíře versus stroj
Výchova a systematizace dětí v Čechách. Holčička drcená společenským strojem, rudá nákupní horečka současnosti. Tramvaj jako zastřešená plošina na převoz divé zvěře. Božské dílo, fraška. Stěžejní je pro Vladimíra analýza evidentní tenze mezi přirozenou lidskou živočišností a nesnesitelným sklonem společnosti vytvářet systém jako striktně nastavený stroj.


“Na pozadí civilizační mřížky se tu rvou chlapi jako smyslů zbavení. Zvířata v továrně na nový svět. Dlouhodobě se věnuju i scénám týkajícím se systematizace dětí. Drobný bytosti ve školce, za plotem, děti ve škole, ruce za záda. V tomhle ohledu byl pro mě jeden z nejdůležitějších zážitků, kdy jsem sledoval, jak mojí čerstvě narozený dcerce napsali na hrudník velký trojmístný číslo. První interakce se světem je toto. Fascinující. Člověk se ocitá rovnou uprostřed mašinérie,”
 přemýšlí 518, který během cesty do uměleckých hlubin dosud stihl formovat pražskou graffiti scénu, založit několik hudebních projektů, páchat ilustrace, komiksy, scénografii nebo pod mračnem s blesky se značkou Bigg Boss vydávat výpravné umělecké publikace.

Comments

comments

Vyhledat