Green Beauty Market představí novinky v přírodní kosmetice už potřetí

 

Pop-up obchod s tzv. „zelenou krásou“ Green Beauty Market se letos uskuteční v listopadu již potřetí. Vstup do nákupní zóny i na přednášky je opět ZCELA ZDARMA a každý návštěvník obdrží bezmála padesátistránkový magazín vytištěný na recyklovaném novinovém papíře se spoustou aktuálních informací, rozhovorů a témat ze světa green beauty. Online informace ze světa „zelené“ krásy můžete sledovat celoročně na stránce www.greenbeauty.cz.

Letošní novinkou je jedno vydání GBM v Praze a jedno v Ostravě.

 

Akce má komorní osobní charakter, zároveň je ale ve svém rozsahu největším pop-up obchodem svého druhu v Evropě. Díky tomu, že na místě má každá značka svou koupelnu a s sebou k prodeji kompletní sortiment, můžete se na pár stech metrech čtverečních seznámit a pečlivě otestovat vůbec to nejlepší, co trh se skutečnou přírodní kosmetikou nabízí. Přítomní jsou samotní výrobci a distributoři více než 60 značek z Čech, Slovenska i celého světa, kteří jsou ohledem svých produktů, jejich složení a účinků obvykle ti nejpovolanější.

Pražský GBM proběhne 9. a 10. 11. 2018 opět v luxusních prostorách bývalého hotelu Kriváň (známého z revolučních dob přítomností protagonistů Sametové revoluce včetně Václava Havla), dnešního sídla Oberbank a dvoupatrového koupelnového showroomu Prague Gallery Laufen. Tato luxusní galerie po celý rok pořádá výstavy umělců, architektů a designérů a na dva dny v roce se stává už po třetí dějištěm největšího pop-up obchodu s přírodní kosmetikou v Evropě.
Vstup je zdarma, včetně všech přednášek, které se konají vždy po půl hodině v tzv. free zóně v srdci showroomu a jsou určeny pro cca 50 – 60 posluchačů. Přednášet budou odborníci z řad účastníků GBM, kteří se specializují na daná témata a přijede i zahraniční host, Alessandra de Gregorio, zakladatelka britské biokosmetické značky Terre Verdi, aby představila zákulisí výroby kosmetiky do podoby luxusní nezávislé značky v bio kvalitě. Dále bude na programu například přednáška o fermentaci a jejím využití ke konzervaci kosmetiky v podání PhDr. Lucie Havlíkové nebo přednáška o zákonných normách v České republice, které je třeba dodržet, chcete-li jakkoliv prodávat svou vlastní kosmetiku. Nebude opět chybět půlhodinka obličejové jógy s Michaelou Dombrovskou. Přednášku o nutritariánství bude mít na místě Celestýna Freimann – výživa je pro různé typy pleti a řešení problémů kůže doslova stěžejní záležitost, proto toto téma nesmí chybět ani na Green Beauty Marketu.

Značka profesionální vlasovky OWAY již tradičně představí v Praze svou mini vlasovou show a na místě bude k dispozici líčení s několika značkami dekorativní bio kosmetiky.

Do Prahy je přihlášeno více než 60 značek eko, natural, bio, fresh, vegan a cruelty free kosmetiky a doplňků. Z nových zahraničních značek na českém trhu se představí např. havajská Honua Skincare; britské Evolve Beauty, Terre Verdi, PHB Ethical Beauty a Kokoso baby; americká Organic Essence; berlínské značky FraLipo Lippie a Girl Smells nebo rakouská Ringana. Na GBM budou tentokrát hojně zastoupené i původem české a slovenské značky, jako Yoni, Savon de Lisoleil, Mylo, Jagaia, Moroccan Sense, Prava já, Mark Face and Body a mezi nimi i úplní nováčci na trhu Noili Beauty, Pimpinella, Nutt či Cocoes. Seznam vystavovatelů v Praze a Ostravě se liší, v Ostravě budou některé výše zmíněné značky chybět, ale přibude například česká značka BeButter, která loni vyhrála cenu GBA v kategorii BODY se svým máslem, nebo italská značka Lakshmi.

Na pražském eventu budou opět vyhlášeni vítězové cen Green Beauty Awards, o nichž letos rozhoduje porota ve složení Cindy Kerberová, Lucie van Koten, Michaela Deáková, Monika Grafková a Andrea Mouaddab Vémolová. Ceny budou uděleny v kategoriích HAIR, BODY, FACE A MAKE-UP kromě make-upu porota testuje slepé vzorky, takže je informována jen o účelu produktu a přesném složení. Na místě bude v Praze probíhat ve všech 4 kategoriích také návštěvnická volba, návštěvníci budou hlasovat pomocí anonymních lístků a vybírat budou celkem z 35 novinek na českém a slovenském trhu v roce 2018.

Pražský event bude prostorově rozšířen v suterénu o venkovní i vnitřní odpočinkovou zónu v atriu a předsálí zasedacího sálu. Občerstvené v podobě kávy a čaje je samozřejmostí, k jídlu jsou k dispozici v okolí ty nejlepší restaurace, jako vegetariánský Etnosvět, bistro Paul nebo vynikající Pizzerie Coloseum.


Ostravský GBM se letos uskuteční 30. 11. a 1. 12. 2018 poprvé a zatím je přihlášeno okolo 30 těch nejlepších značek přírodní kosmetiky a seznam ještě není uzavřen. Pop-up bude otevřen stejně jako v Praze v pátek odpoledne a po celou sobotu v luxusním koupelnovém showroomu Elements, který se nachází v širším centru moravské Ostravy na Sokolské třídě v prostorách staré z cihel postavené tovární haly.

Program Ostravského GBM se bude v některých bodech lišit a na pátek je plánována konference Žena+, která má za úkol podpořit sdílení mezi ženami na pracovně exponovaných pozicích, které potřebují vedle manažerek, organizátorek, šéfredaktorek apod. být vždycky ještě matkami, udržovatelkami tepla domova, manželkami atd. Svou účast už přislíbily Nora Grundová (Harpers Bazaar), Kamila Zlatušková (Serial Killer) či Renata Ptáčníková.
Produkty přihlášené do Green Beauty Awards budou návštěvníkům představeny i v Ostravě.

Pro Prahu i Ostravu navíc chystáme velké překvapení v podobě tzv. travel digest DISCOVER GREEN BEAUTY ZONE – jak bude vypadat a co v ní návštěvníci OBJEVÍ, to se postupem času dozvíte na instagramovém profilu @greenbeautycz, na facebookovém profilu Green Beauty CZ a WWW.GREENBEAUTYMARKET.CZ .

 

Letošní vizuál je společným dílem grafika Vojty Vojtíška a ilustrátorky Aleny Brunhildy Osvaldové.

 

Comments

comments

Vyhledat