Módní průzkum: Jsou Češi opravdu outdoorovým národem?

Aktivní trávení volného času a sport Češi všeobecně milují. Někteří z nich sice jen pasivně a z pohledu diváka, ale i přesto se české šatníky hojně zásobují sportovní módou, kterou lidé s oblibou oblékají i mimo sportoviště.

To potvrzuje i online průzkum Fashion (Re)search vyhledávače módy Glami. Podle něj rovných 52 % oslovených respondentů v Česku nosí sportovní oblečení i na jiné příležitosti, než je sport. 

Podle průzkumu 82 % respondentů preferuje sportovní značky hlavně proto, že je shledává pohodlnými a 27 % je přesvědčeno, že ve sportovním oblečení vypadá dobře. 

„Online výzkumu Fashion (Re)search se zúčastnilo 3 710 návštěvníků stránek Glami z České republiky a díky tomu jsme získali unikátní data o českých respondentech. Náš módní průzkum mimo jiné ukázal, že v Čechách je nošení sportovní módy všeobecně velmi oblíbené, ale zároveň i to, že už nejsme národem, pro který je synonymem módy nosit ponožky v sandálech. Celých 95 % dotázaných uvedlo, že tomu tak rozhodně není a ponožky v sandálech nosí jen 5 % z oslovených,“ uvádí brand manažerka Glami Hana Zachová. 

Oblíbenost sportovní módy v Čechách rovněž dokazuje i to, že e-shop se sportovní módou a doplňky Sportisimo se v průzkumu umístil na na druhé příčce z hlediska návštěvnosti a na prvním místě v povědomí o značce. První příčku z hlediska návštěvnosti obsadil e-shop Bonprix a třetí místo About You. 41 % zákazníků uvedlo, že preferuje nákup oblečení ve sportovních obchodech z důvodu výhodných cen a 24 % respondentům vyhovuje především nabídka zboží a slev. 

Leccos dalšího se dozvíte v marketingovém výzkumu Fashion (Re)search, jehož kompletní výsledky najdete zde: www.fashion-research.com

Comments

comments

Vyhledat