Kofila spolupracuje s mladými umělci, naváže na historii

Reklama z roku 1929, foto Kofila
Reklama z roku 1929, foto Kofila

Umění s vůní kávy

Kofila spolupracuje s mladými umělci

 

Tyčinka Kofila se v rámci podpory letošní kampaně spojí s uměleckými školami. Píše tak další kapitolu v historii značky, která začala v roce 1923 ikonickým žlutým obalem malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra.  

 

Kofila a výtvarné umění patří odjakživa k sobě. A jsou to právě mladí umělci, kteří přinášejí do světa estetiky neotřelé vnímání a nové pohledy. To je hlavní důvod, proč je Kofila vyzvala, aby se nechali inspirovat mottem letošní kampaně, které zní: „Originální spojení dělá svět krásnější”.  

 

Spolupráce bude zahájena letos na jaře a zapojí se do ní studenti Střední školy mediální grafiky a tisku. Na podzim se pak přidá UMPRUM, konkrétně Ateliér produktového designu. V obou případech mladí tvůrci pro Kofilu vytvoří série prací na téma motta letošní kampaně a výběr z nich budete posléze moci vidět například na sociálních sítích značky.

 

„Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které mají v historii značky významnou tradici už od jejího začátku. Kofila získá zajímavý vizuální obsah pro sociální sítě, začínající umělci zase dostanou příležitost prezentovat své schopnosti a nápady,“  vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.

 

Originální spojení jemné kávové náplně a mléčné čokolády je pro umělce výzvou od chvíle, co se Kofila představila světu. Její první obal inspiruje tvůrce dodnes.

 

1965 – spartakiáda, foto Kofila

 

 

Comments

comments

Vyhledat