Značka Dr. Martens představuje podzimní kampaň Tough as You
Když se zeptáte lidí, co jim evokuje značka Dr. Martens, často se opakuje, že je synonymem pro drsnost. Dr. Martens vznikly jako průmyslová obuv, prožily desítky let subkulturních změn a jsou tady stále už šest dekád. Jsou vyrobeny tak, aby vydržely téměř vše.
To samé platí o jejich nositelích. Těch, kteří bojují za změnu každý jeden den. Vytváří si svou vlastní cestu.
Právě na ně se zaměřuje nová kampaň Dr. Martens TOUGH AS YOU. Na ty, kteří bojují s nepřízní osudu. Lidi, kteří dělají věci po svém, i když jim bylo řečeno ne. TOUGH AS YOU oslavuje individuální momenty síly a odhodlání – radikální, každodenní i vše mezi tím.
Příběhy těch, co nosí Dr. Martens, příběhy, kdy se vše sesypalo, ale oni se přesto nevzdali, jsou esencí nové kampaně. Dávají tak ostatním kuráž bojovat s problémy.
Ať už jde o postavení se většině nebo o kuráž vyzkoušet něco nového. Kampaň TOUGH AS YOU ukazuje, že jediná věc odolnější než boty Dr. Martens je jejich nositel.
TOUGH AS YOU představuje čtyři tváře kampaně: Nakhane Touré, Sarah Lu, Blaine Harrison a Sistren. Každý z nich musel překonat předsudky a těžkosti, aby se stal průkopníkem ve vlastním oboru. Každý z nich ztělesňuje ducha Dr. Martens.