VOIX a Goran Tačevski představují projekt More Than Music
Showroom VOIX a přední fotograf Goran Tačevski představují společný projekt More Than Music. Spojení showroomu s přední světovou audio a videotechnikou a známého fotografa makedonského původu staví na společné lásce ke kvalitnímu zvuku a obrazu.
„Náš showroom je hlavně o kvalitním zvuku a unikátním poslechovém zážitku a protože je Goran známý svou láskou k hudbě a kvalitnímu zvuku, dali jsme mu příležitost, poskládat si jednotlivé komponenty zcela podle svého vkusu. Goran si tak v rámci VOIX vytvořil vlastní poslechový prostor,“ řekl David Hauerland, jednatel VOIX.
V rámci projektu budou mít hosté možnost zažít Gorana Tačevského takového jako je doma. S jeho oblíbenou hudbou a osobními věcmi. V showroomu VOIX budou také až do konce srpna vystavené jeho fotografie a veřejnost si je tak může přijít prohlédnout a současně zažít to, co znamená opravdu kvalitní zvuk. Každou středu je navíc možné showroom navštívit v přítomnosti Gorana Tačevského a zaposlouchat se s ním do jeho oblíbených skladeb na tom nejlepším audio vybavení v jedné z unikátních poslechových místností. „Hudba není jen o zvuku a prostoru, ale i o emocích a pro každého má trochu jiný přesah. Je o životním stylu, o tom, jak si vychutnáváme zážitky,“ říká Goran Tačevski, pro kterého je kvalita zvuku téměř tak důležitá, jako hudba samotná. „Já osobně jednoduše nejsem schopný poslouchat hudbu, která je špatně nahraná nebo špatně reprodukovaná. Kvalita zvuku je pro mě téměř 50% hudebního zážitku. Zvuk mi musí umožnit být v kontaktu s tím, co chtěl její autor vyjádřit. Jinak je to jako kdyby vám ve vyprávění chyběla písmenka nebo slova. Proto je pro mě kvalita zvuku tak důležitá, stejně jako zařízení a prostor, ve kterém ji poslouchám,“ dodává.
VOIX showhroom je místem, kde můžete poznat novou dimenzi zvuku a hudby. Jde o ojedinělý koncept, kde na téměř 600 metrech čtverečních můžete vyzkoušet ty nejkvalitnější a nejznámnější audio značky a video vybavení. V luxusně vybavených poslechovým místnostech se můžete zaposlouchat do těch nejčistějších tónů vašich oblíbených skladeb nebo v soukromém domácím kinu prožít ohromující zážitek při sledování vašeho oblíbeného filmu. VOIX zastupuje světově proslulé značky jako KHARMA, Wilson, Ocean Way nebo Golden Ear. Kromě těchto zcela prémiových značek ale nabízí také široký výběr audio a videotechniky pro všechny zákazníky, kteří si chtějí pro svůj domov pořídit kvalitní vybavení.
Showroom VOIX
VOIX nabízí svým zákazníkům na ploše téměř 600 m2 audio a videotechniku od více než dvaceti předních světových značek a také možnost poznat novou dimenzi zvuku a hudby. V luxusně vybavených poslechovým místnostech se můžete zaposlouchat do těch nejčistějších tónů vašich oblíbených skladeb nebo v soukromém domácím kinu prožít ohromující zážitek při sledování vašeho oblíbeného filmu. Samozřejmá je technická podpora pro zákazníky. Specialisté VOIX připravují s každým zákazníkem řešení na míru, aby tak co nejlépe odpovídalo jeho potřebám a rozpočtu. Showroom je unikátní nejen svou nabídkou audiotechniky, ale také svým designem.
VOIX nabízí high-end techniku předních světových značek a výrobců, dále pak široký výběr přehrávačů, reprosoustav a zesilovačů. Zákazníci si mohou vybrat také z nabídky luxusních sluchátek a dalšího příslušenství. Zastoupené značky: Kharma, Gato Audio, Dan D’Agostino, Wilson Audio, OceanWay Audio, GoldenEar Technology, PS Audio, Parasound, Paradigm, Atoll, Rouge Audio, dCS, Oracle Audio, Anthem, Audio Art Cable, BANG & OLUFSEN, Bassocontinuo, DreamVision, Genesis, MIT Cables, ProPower, Viola Audio Laboratories a další. V showroomu VOIX je zastoupena také česká značka pro milovníky audia a designu Deeptime.
Goran Tačevski
Goran je uznávaným reklamním fotografem, původem z Makedonie, který během svého života působí zejména v Paříži a v Praze. Na počátku kariéry se věnoval dokumentární a art fotografii, během působení v Paříži se vymezil zejména jako módní fotograf a posledních zhruba 20 let působí hlavně jako reklamní fotograf. Tradičně je zařazován prestižním magazínem Lurzer’s Archive mezi 200 nejlepších reklamních fotografů na světě. Obdržel desítky mezinárodních ocenění v oblasti reklamní fotografie jako například Cannes Lions, Golden Drum, Epica, Eurobest apod. V roce 2007 získal ocenění Zlatý ohníček od Art Directors Club Czech Republic za celoživotní přínos české reklamě. Poslední mezinárodní úspěch zaznamenala kampaň Miss America 2.0, která upozornila na vyřazení promenády v plavkách z této prestižní soutěže a zásadně ovlivnila směr, kterým se do budoucna bude ubírat vnímání ženské krásy. Goran je také známý jako velký milovník hudby a kvalitního zvuku.