LUSH začíná se svou bezobalovou kampaní

foto Lush
foto Lush
Faktem je, že s rostoucím množstvím plastového odpadu je život v oceánu vystaven obrovské hrozbě. Bohužel to nikoho nezajímá, protože nikdo z nás není přímo ovlivněn a neumíme si to představit.

Lush proto přináší jedinečnou možnost vyzkoušet si „plavání v oceánu plném plastových odpadků“ přímo ve vaši vaně.  Turtle Jelly bomba při rozpouštění
uvolňuje mnoho malých průsvitných agarových agarových částeček, které navozují pocit plastových odpadků.

Bohužel v břichu želvy to v reálu vypadá velmi podobně. Požívají totiž plovoucí igelitové tašky
v domnění, že jde o medúzy, nebo jiné kousky plastu, které uvíznou mezi řasami a bolestivě umírají.

Od 8. června 2018, na Světový den oceánů, spouští Lush dvou měsíční kampaň, ve které bude upozorňovat a také šířit povědomí o této problematice. Základní informace a alternativy k problému plastového odpadu jsou již
k dispozici online.

Od 18. června zahájí také prodej Turtle Jelly bomby i v kamenných obchodech a bude informovat zákazníky o této problematice napřímo.

V součastné době je 40% celoročních produktů Lush zcela „nahatých“ (bez obalu). ALE Lush je ještě o krok dál a otevřel v Miláně první Lush bezobalový obchod, který kromě nebalené kosmetiky nabízí také workshopy, promítání
a přednášky k tématu bez obalu.

Zapojte se a sledujte #NakedLush a #Plasticfreegoals

Comments

comments

Vyhledat