Partnerem světového turné Depeche Mode je Hublot
Depeche Mode jsou zpět! Legendární skupina, která byla před časem uvedena do Rock & Rollové síně slávy, se po dlouhých pěti letech vydává na koncertní turné. Hublot bude jako oficiální charitativní partner opět po jejich boku. Memento Mori World Tour začalo 23. března v kalifornském Sacramentu, následovat bude série několika koncertů po Severní Americe a evropská část turné, se kterým se Depeche Mode zastaví i v Bratislavě (28. 5.) a Praze (30. 7.). Turné je podporou stejnojmenného studiového alba, které vyšlo 24. března a je již patnácté v pořadí. Hublot jako charitativní partner turné podpoří kapelu při získávání finančních prostředků ke zvyšování povědomí o charitativní organizaci The Conservation Collective, která se zabývá ochranou životního prostředí, a také podpoří úsilí o udržitelnost celého turné. Hublot a Depeche Mode se poprvé spojili už v roce 2010, kdy našli společnou řeč ve filozofii „být první, jiný a jedinečný“.
Ricardo Guadalupe, CEO HUBLOT, k tomu dodává: „Byli jsme nadšeni, když jsme se dozvěděli, že se Depeche Mode po takové době vracejí na turné! A okamžitě nám bylo jasné, že musíme opět spolupracovat. Hublot byl vždy první, jiný a jedinečný. A na světě nenajdete zvuk, který by tuto filozofii vystihoval lépe než hudba Depeche Mode. Také jsme rádi, že společně s kapelou můžeme podpořit práci organizace The Conservation Collective a být si tak jisti, že získané finanční prostředky poputují občanským organizacím, které se starají o skutečnou změnu našeho životního prostředí. Nemůžeme se dočkat, až nasajeme tu jedinečnou atmosféru, která dělá koncertní vystoupení Depeche Mode tak výjimečná, a přejeme Daveovi a Martinovi, aby se jejich albu i koncertnímu turné Memento Mori dařilo co nejlépe. Hublot miluje Depeche Mode!“