Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Centrum DOX rozvíjí projekt #Datamaze, pořádá online festival kritického designu a umění Uroboros

Projekt #Datamaze definuje snaha o kritickou reflexi působení počítačové a internetové kultury na náš každodenní život. Od 13. do 16. 5. koncept #Datamaze prohloubí a rozšíří online festival Uroboros zaměřený na kritický design a umění. Uroboros pořádá Centrum současného umění DOX ve spolupráci s platformou ALTTAB.

Kritický (spekulativní) design je tvůrčí přístup, který vytváří a sdílí kritické perspektivy, podněcuje veřejnou debatu a směřuje pozornost ke společenským, kulturním, politickým nebo etickým problémům. Jde o proces definovaný spíše záměrem než formou výstupu, zasahuje nejen do kreativních disciplín (průmyslový design, móda, architektura, herní nebo grafický design), ale bývá uplatňován i v některých oblastech volného výtvarného umění. Vytváří scénáře alternativních budoucností, které následně vizualizuje a činí je srozumitelné pro veřejnost.

Zatímco v zahraničí je kritický design rozšířen a podporován, v České republice je mezi tvůrci i teoretiky povědomí o něm mizivé a podpory se mu nedostává ani v programech oborových vysokých škol.

„V době cyklících se společenských a environmentálních krizí je nesnadné zachovat si optimismus. Naléhavé klimatické otázky, globální zdravotní rizika, prohlubující se socioekonomické rozdíly – nepřetržitý tok špatných zpráv a předpovědí katastrofické budoucnosti nám připomíná, že jsme jako lidstvo selhali. V těchto komplikovaných časech není snadné věřit, že jsme z pozice sociálně angažovaných designérů a umělců schopni přispět k pozitivní změně. Symbol Urobora – bájného hada požírajícího svůj vlastní ocas – je výstižným obrazem této podivné doby, zachycujícím cyklící se frustraci, neschopnost vymanit se z kruhu, příslib konce ale i nového začátku,“ komentuje Markéta Dolejšová, spolukurátorka festivalu, designérka a teoretička.

Čtyři festivalové dny nabídnou online workshopy, performance, diskusní salony, role-playing aktivity, experimentální walk-shopy reálnou i virtuální krajinou a další hybridní inter-aktivity. Vzhledem k současným opatřením organizátoři festival Uroboros přesunuli z původně plánovaného prostoru #Datamaze do online roviny, s pomocí komunikačních a kreativních platforem jako Zoom, Mozilla Hubs či Miro. Program je zdarma, v anglickém jazyce. Pro aktivní účast na workshopech je třeba registrace.

Účastníci si například budou moci zahrát online LARP (Live Role Playing Action) s názvem Obýváme prostory monitoru. Vychází z manifestu Urbanizace digitálního prostředí: Výzva k akcím, který vnímá digitální prostředí jako formu městského prostoru a nabízí odlišný pohled na internet veřejného zájmu. Tvůrci jsou Yin Aiwen z Nizozemska a Trojan Horse z Finska.

Ve workshopu Antikrist se účastníci seznámí se základními myšlenkami týkajícími se tzv. algoritmické vlády a rostoucího vlivu chytrých technologií a nástrojů umělé inteligence na společenský a politický život. Autoři se v rámci debaty o rizicích, konspiracích a paranoiích spojených s tímto tématem dotknou i o něco „tradičnějších“ technologií a technik z této oblasti, například náboženských textů. Workshop povede Kristian Lukić, ředitel slovenského centra Robota.

Jeden z pěti českých projektů zastoupených na festivalu je Digitální spisovatel Dity Malečkové a Jana Tyla – pokračování jejich předchozí spolupráce na projektu Digitální filosof. Cílem Digitálního spisovatele je pomocí hlubokých neuronových sítí modelovat virtuálního spisovatele, jenž generuje vlastní texty.

„Cílem festivalu Uroboros je inspirovat mladé designéry a umělce, včetně studentů, k uplatňování kritické reflexe a sebereflexe v jejich vlastní tvorbě. Festivalem však oslovujeme i tu část veřejnosti, která se kriticky zajímá o současnou ‚znepokojivou dobu‘ a probíhající společenské, ekologické, a morální krize,“ dodává Michal Kučerák, jeden z kurátorů festivalu a autor projektu #DATAMAZE.

 

Online festival kritického designu a umění Uroboros

13.–16. 5. 2020

www.uroboros.design

Comments

comments

Vyhledat