Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Černá barva válcuje online nákupy oblečení a doplňků v Čechách

foto: Keith Camilleri on Unsplash
foto: Keith Camilleri on Unsplash

Podle vyhledávače módy GLAMI byla u českých uživatelů internetu nejoblíbenější barvou v roce 2018 černá. Češi v této barvě nakupovali i vyhledávali oblečení, boty nebo doplňky. Překvapivě dominovala i u tenisek – černé si koupilo 31 % uživatelů a bílé, které jsou velmi trendy, si pořídilo jen 20 % zákazníků.

Zda jsou Češi opravdu nudným a konzervativním národem v oblasti oblékání můžeme jen spekulovat, ale jistě víme, že černá barva, která je považována za barvu univerzální, konformní a seriózní, dominovala při nákupu oblečení, doplňků a bot u českých uživatelů internetu během celého roku 2018. Online výzkum Fashion (Re)search ukázal, že v roce 2018 černá opravdu převažovala ve všech segmentech odívání.

I přesto, že v loňském roce byla vyhlášena barvou roku fialová Ultra violet a starorůžová Heart Wood, české ženy se při výběru šatů nenechaly ovlivnit trendy a nejčastěji sahaly po osvědčeném černém odstínu. Tu při online nákupech volilo celých 23 % zákaznic, 13 % zákaznic preferovalo modrou a odstín růžové se objevil až na pomyslné třetí příčce a kupovala jej 8 % žen. Dále se umístily barvy jako šedá, bílá, červená, želená a 1 % nakupujících volilo barvu oranžovou.

To, že ženy preferovaly černou i při nákupu kabelek a tašek už není žádným překvapením. Každá by měla mít ve svém šatníku alespoň jednu univerzální kabelku, která se hodí na všechny příležitosti. Dle průzkumu si kabelky a tašky různých stylů, velikostí a materiálů v černé vybíralo 32 % uživatelek. Šedou, jako druhou variantu, volilo 14 % a hnědou barvu u své kabelky preferovalo 8 % nakupujících. Mezi další oblíbené odstíny patřila znovu růžová s 6 %, dále pak modrá, červená, bílá a béžová. Trendy fialovou nakupovalo jen 1,26 % uživatelek.
I v sekci batohů výrazně převažuje černá nad ostatními. Batoh si v této barvě kupuje 51 % uživatelů, 21 % vybírá šedý a necelých 8 % kupuje batohy v barvě modré.
Očekávaně se černá objevila i u svršků jako nejčastější volba při online nákupech. Bundu nebo kabát si v této barvě koupilo 34 % nakupujících, následně volili, velmi podobnou barvu, tmavě modrou a světle modrou. Ta se objevila u 11 % nákupů. Dále dominovala barva šedá.

Nepostradatelnými se stali v našich šatnících i mikiny, ať už dámské nebo pánské. I u tohoto volnočasového sortimentu patřila černá k těm nejoblíbenějším, což dokazuje i 36 % uživatelů, kteří dali přednost před šedou variantou, i přesto, že se mikiny v popelavé barvě stali v poslední dekádě synonymem pouliční elegance. I tak, je kupovalo pouhých 23 % zákazníků. 6 % z nich si koupilo mikinu bílou.

Mezi klíčové prvky každého šatníku patří bezpochyby univerzální černé kalhoty. Ty si na e-shopech vybíralo 38 % zákazníků. Modré kalhoty zvolilo 21 % z nich a na poslední příčce se objevila barva zelená, kterou si na internetu koupilo pouhé 3 % nakupujících.

Ve výzkumu se objevily i mnohostranně využitelné trendy tenisky, kde opět černá převládla nad ostatními. Černé tenisky si koupilo celých 31 % zákazníků. I přesto, že bílé tenisky jsou již delší dobu velkým hitem ulic po celém světě, ve výzkumu se umístily až na druhém místě. Poptávalo je pouhých 20 % uživatelů. V černé barvě se nejčastěji nakupují i kozačky, kotníkové boty a sandály.
Kompletní výsledky výzkumu Fashion (Re)search od společnosti GLAMI si můžete prohlédnout zde: fashion-research.com

Comments

comments

Vyhledat