Další fotky: Nová kolekce Toni & Guy

 

NOVÁ TONI&GUY KOLEKCE IMMERSION

TONI&GUY je synonymem pro průkopnické trendy a propojení módy s vlasovým stylingem. Díky fenomenální práci brand-directorky Sachy Mascolo-Tarbuck a její osobní vášni pro módu značka již 16 let spojuje obě oblasti jako oficiální partner Londýnského Fashion Weeku. 

Průkopnická práce mezinárodního uměleckého týmu vedeného globálním kreativním directorem Cosem Sakkasem, brilantní vzdělávání na akademiích po celém světě, světové a zároveň vřelé prostředí salónů, to vše činí z Toni&Guy globální, cenami ověnčenou značkou s bezkonkurenční zkušeností. 

V kombinaci s šedesátiletou tradicí a odbornou praxí tvoří tyto aspekty DNA značky. Viděny prizmatem vlasového stylingu se transformují do tvarů, textur a tónů, které vytvářejí nadčasové, žádoucí a kreativní looky. Právě ty ovlivnily nejnovější kolekci značky – TONI&GUY Immersion.

TONI&GUY Immersion prosazuje koncept spontaneity a smělosti, zároveň oslavuje značku jako celek. Dovednost uměleckého týmu proniká do looků inspirovaných jak archivem značky, tak nejžhavějšími módními trendy. Přináší do salonů atmosféru módních přehlídek a nabízí klientům nenapodobitelný výběr dvojitých střihů, rafinovaných linií a okouzlujících vln v tónech balayage, to vše dotažené k dokonalosti ikonickými a legendárními technikami s pomocí profesionální kadeřnické řady label.m.

Immersion nejenže prosazuje přirozenou texturu a nadčasovou krásu, ale ztělesňuje étos probouzení sebedůvěry jednotlivce. Dosahuje toho prostřednictvím podpory  odvážných rozhodnutí pro výrazné střihy a nové způsoby úpravy vlasů. Kampaň nutí klienta ponořit se do umění TONI&GUY, dodává mu odvahu vypadat a cítit skvěle a probouzí k životu jeho individuální cíle prostřednictvím moderních a nadčasových stylů.

Immersion kombinuje hluboce zakořeněné teorie značky TONI&GUY s globálními standardy vlasového stylingu, tvořenými kreativními týmy v mnoha zemích světa. Kampaň zahrnuje odkazy a vlivy globálních týmů značky v Číně, Japonsku, Austrálii, Itálii i Pákistánu. Všechny reflektují módu, trendy a brilantní nápady z celého světa.

Tyto looky poskytují inspiraci tisícům kadeřníků i klientů a v rámci globální kampaně určují trendy pro rok 2022.

“TONI&GUY Immersion představuje ryzí spontaneitu a odvahu. Hlavní inspirací se staly kořeny značky a výsledkem je kolekce překrásných obrazů, které si může vyžádat kdokoliv. Naší prioritou vždy byl, je a bude klient a jeho pocity při opouštění našeho salónu. Novou kolekci jsme vytvořili, abychom u klientů podnítili sebejistotu a smělost při volbě účesu – abychom jim pomohli k té nejlepší verzi jejich já.” 

Cos Sakkas, Global Creative Director

 

THE BEE

Střih s vyhraněným názorem, který povznáší ženskost a podporuje sebejistotu prostřednictvím kratičkého střihu formovaného přesně na míru.   

LUMI LIGHTS

Specifická zesvětlovací metoda TONI&GUY vetkává do přirozených odstínů medovou blond pro vytvoření hloubky a objemu zejména u jemných vlasů.  

LIQUID HAIR

Tekuté vlasy s efektem průzračného skla. Vyhraněný look zdůrazňuje obličej, rámuje ho ostrou linií ofiny a vytváří dvojitý efekt střihu i barvy.

THE LILY CUT

Charakteristické vrstvy, které jsou inspirovány překrývajícími se okvětními plátky, vytvářejí působivý tvar plný života a pohybu.

THE COCO BOB

Střih inspirovaný klasickým bobem Coco Chanel je oživen lehkým pohybem a vrstvami pro více objemu a textury po stranách. 

BB WAVES

Ohnivé vlny s balayage vykouzlí luxusní a zdravě vypadající vlasy. V dlouhých pramenech se skrývá pohyb, který dodává na objemu a pružnosti. 

Comments

comments

Vyhledat