Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Design kolem nás: Carl Auböck

Foto Adam Štěch 
Foto Adam Štěch 

Zapomenutá legenda vídeňského designu a uměleckého řemesla se po více než půl století opět dočkává pozornosti po celém světě. Tvorba designéra a řemeslníka Carla Auböcka a jeho stejnojmenného kreativního klanu se v posledních letech stala vyhledávanou sběratelskou raritou. 

 

Já osobně Carla Auböcka doslova miluji. Již několikrát jsem měl možnost navštívit vídeňskou dílnu tohoto neortodoxního tvůrce, který byl představitelem druhé z pěti generací řemeslníků, designérů a architektů rodiny Auböck. Jeho otec Carl byl zakladatelem značky, on ji nejvíce proslavil, jeho syn v produkci pokračoval, jeho vnuk pokračuje dodnes a jeho pravnuk vystudoval také architekturu a i on bude pokračovat v rodinné tradici.  

Na dekorativní a zároveň přísně geometrický přístup k designu předmětů vídeňské secese navázal již ve dvacátých letech Carl Auböck, zakladatel rodinné značky na výrobu drobných kovových předmětů a dekorací. Byl to však až jeho syn, Carl Auböck II, který během třicátých let změnil produkci art decových předmětů svého otce a rodinné značce vytyčil zcela nový avantgardní směr. 

 

Ten se měl ve své celistvé kráse prosadit až o několik let později v době poválečné. Dobový optimismus a principy mezinárodního modernismu přijal ve své tvorbě dekorativních předmětů právě i Carl Auböck II a jeho značka začala prosperovat a prodávat vše od drobných užitných předmětů, jako byly stojánky na knihy, misky či vázy, až po svítidla a drobný experimentální nábytek. Tvorba Carla Auböcka II dostala během padesátých let svůj nezaměnitelný charakter. Dekor se v ní propojil s precizním zpracováním materiálů, především ušlechtilých kovů, formální pitoreskností a nakonec ojedinělým smyslem pro humor. To zosobňuje i jediný objekt od firmy Auböck, který mám ve své sbírce. Jedná se otvírák na pivo v podobě ryby. Zjednodušený tvar rybího trupu vyříznutý do ocelového plechu je opatřen proutěnou rukojetí.   

Auböckova dílna spojila inspiraci surrealismem s modernou i lidovým uměním.

Ve své produkci spojila Auböckova dílna inspiraci předválečným surrealismem s organickou modernou i lidovým uměním nebo kýčem. Jeho slavné nízké stolky jsou zase tvořeny surovými kusy dřeva, které designér často sbíral na březích Dunaje při svých oblíbených procházkách. V konvičkách nebo stojáncích na noviny zase tvůrce mistrně kombinoval mosazné konstrukce s proutím nebo kůží a vytvářel mimořádně elegantní formy každodenní potřeby. 

Na tvorbu svého otce navázal i další Carl v řadě a v šedesátých a sedmdesátých letech posunul produkci značky novým směrem blíže k sériové průmyslové produkci, racionalismu a dobové přísnosti. Poté se na dílnu dlouho zapomnělo. Její kouzlo objevili až sběratelé. Zatímco se o historické artefakty rozběhl neúprosný boj mezi sběrateli, čtvrtý z rodu Auböcků, jak jinak než s křestním jménem Carl, se rozhodl sumarizovat odkaz své rodinné tradice. V původních prostorách firmy začal uspořádávat archiv a obnovil produkci některých ikonických, ale i zapomenutých tvarů. Navázal spolupráci se současnými designéry a řemeslné mistrovství rodiny Auböcků opět oživil. Pokračovat v ní bude asi i jeho syn Carl, tentokrát již pátý v řadě.  

 

    

 

Comments

comments

Vyhledat