Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Design kolem nás: Svítidlo L25 

foto Adam Štěch 
foto Adam Štěch 

 

Přes sklo okna modelového obytného bloku od nizozemského architekta Gerrita Rietvelda jsem zachytil jeden z jeho méně známých návrhů: stolní svítidlo L25, které dokonale zosobňuje étos neoplastických teorií skupiny De Stijl. 

 

Bylo to během první světové války, kdy se v Holandsku ustanovila mladá avantgardní skupina De Stijl vyznávající abstraktní tendence tzv. neoplasticismu. Především lídři skupiny, malíři Piet Mondrian a Theo Van Doesburg, definovali neoplasticismus jako novou vizi moderního světa. Realitu začali redukovat pouze na pravoúhlé černobílé kompozice s barevnými poli základních odstínů modré, červené a žluté jako důsledné vyjádření neviděné podstaty světa kolem nás prostřednictvím abstraktní mřížky.

 

Ke skupině se brzy přidal také mladý architekt a designér Gerrit Rietveld z Utrechtu. V dílně svého otce vyráběl jednoduchý dřevěný nábytek, usiloval o ekonomičnost a masovou výrobu. Koncepci neoplasticismu přijal za svou a transformoval jí do podoby barevného nábytku a v roce 1924 realizace domu pro Ruth Schröderovou, který se stal se svým flexibilním vnitřním prostorem manifestem nastupujícího modernismu. 

Perfektní rovnováha kompozice svědčí o Rietveldově talentu a jeho vizi naplnit teorie neoplasticismu v praxi.

 

Jen pár kroků od slavného Schröderova domu, který lze navštívit jako muzeum, se nachází Rietveldovo pozdější dílo z roku 1934. Jedná se o funkcionalistický blok několika bytových jednotek Erasmuslaan, které architekt vybavil svým nábytkem a svítidly. Ve všech svých prototypech a sériově vyráběných návrzích byl Rietveld vždy velmi vynalézavý, experimentoval s novými materiály a inovativními technologickými procesy jejich zpracování.

 

I přesto, že se věnoval především designu nábytku, navrhl Rietveld i několik svítidel. Jedním z nich je také stolní lampa L25, která je zkonstruována jen ze dvou ocelových tyček, jedné trubičky, objímky a z více než jedné poloviny začerněné žárovky. Perfektní rovnováha kompozice svědčí o Rietveldově talentu a jeho vizi naplnit teorie neoplasticismu v praxi. Tento mistrovský design vytvořil Rietveld již v roce 1925. V době svého vzniku zůstalo svítidlo pouze u prototypu a sériově bylo vyráběné až po druhé světové válce. Od roku 2019 vyrábí světlo značka Tecta v limitované edici 200 kusů.    

 

          

 

Comments

comments

Vyhledat