Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Divadlo Archa přivítalo miliontého diváka

Foto: Jakub Hrab
Foto: Jakub Hrab

Divadlo Archa oslavilo vloni 25 let od svého otevření. Dnes večer tato multižánrová scéna zaměřená na současná scénická umění přivítala svého miliontého diváka. Těsně před dvacátou hodinou vstoupila do Divadla Archa Jolana Kováčiková, která přišla na představení Virtual Ritual. Netušila, že právě na ní vyšlo ono magické číslo milion. Ředitel divadla Ondřej Hrab ji přivítal a předal jí čestnou vstupenku na všechna budoucí představení Divadla Archa.

Divadlo Archa se od svého založení věnuje výzkumu svého publika. Pravidelně jednou za čtyři roky spolu s renomovanými pracovišti, zabývajícími se sociologickými výzkumy pořádá velkou analýzu návštěvníků divadla. Výzkum v divadle prováděli STEM-Mark, Gallupův ústav, Kantar Millward Brown, pracovníci katedry sociologie FSV UK, katedra marketingu VŠE a naposledy berlínská Freie Universität.

„Všechny tyto výzkumy nám umožnily poznat charakteristiku diváků, kteří do Archy chodí. Mnohé znaky se v průběhu času měnily, co však po celou dobu zůstalo stejné, je věková struktura a vzdělání našeho publika. Často s nadsázkou říkáme, že do Archy dnes chodí děti těch, kteří sem chodili v době, kdy se Archa zrodila,“ říká ředitel Archy Ondřej Hrab.

Do milionu lidí, kteří Archou prošli za 25 let její existence, nejsou započítání diváci, kteří navštívili představení Archy na zájezdech, ať už doma nebo v zahraničí. Jen v loňském roce šlo o téměř 8000 diváků, kteří navštívili představení Obyčejní lidé během festivalu v Avignonu a následně během pařížského Podzimního festivalu, festivalu Next v Lille a představení v Městském divadle v Portu.

Nadpoloviční většinu publika Archy tvoří diváci do 40 let. Zhruba 60 procent publika tvoří ženy. Téměř tři čtvrtiny divácké obce tvoří lidé s vysokoškolským vzděláním, kteří se do Archy opakovaně vrací. Podle týmu katedry marketingu Vysoké školy ekonomické, který se zabýval motivací k návštěvě pražských divadel, bylo rozhodujícím činitelem pro návštěvu divadla Archa téma daného představení. V jejich studii se píše: „…do Divadla Archa chodí diváci, které velmi zajímají sociální témata, hledají zde v divadle inspiraci, dívají se na svět kriticky a také se snaží něco změnit, přestože, nebo právě proto, že v sociální oblasti sami převážně nepracují.“

Comments

comments

Vyhledat