Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

dTest porovnal ceny výrobků pro děti na českém a německém trhu. Našel velké rozdíly

Ilustrační foto Pixabay,Creative Commons Zero (CC0) license
Ilustrační foto Pixabay,Creative Commons Zero (CC0) license

Spotřebitelský časopis dTest porovnal složení a ceny výrobků pro malé děti na českém a německém trhu. V řetězcových drogeriích a supermarketech zakoupil 32 výrobků značek, které se prodávají jak v Německu, tak i u nás. Šlo o dětské příkrmy, pleny, sušenky, obilné kaše, počáteční kojenecké mléko i ovocný čaj. Průzkum ukázal, že kvalita je téměř stejná, čeští zákazníci si ale výrazně připlatí.

Redaktoři dTestu zjišťovali, zda se nějak liší údaje o složení výrobků, hmotnosti a výživových hodnotách. Na žádné významné rozdíly tentokrát nenarazili. 

„Velká míra shody byla pravděpodobně dána i tím, že se v mnoha případech v České republice prodává zboží určené pro německý trh, jen je dodatečně označeno českou etiketou. Z naší zkušenosti se ukazuje, že potíže s rozdílným složením většinou vznikají, když zboží pro různé trhy pochází z různých továren,“ komentuje zjištění Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest. A dodává: „Zarazil nás ovšem významný rozdíl v ceně. Ve všech námi sledovaných případech vyšlo zboží z Německa levněji. A to velmi výrazně, v průměru činil cenový rozdíl 43 %. Pokud bydlíte nedaleko hranic, případně byste chtěli pořídit větší nákup, měla by tedy cesta do německého obchodu smysl.“

Přehled všech srovnávaných výrobků nejdete na https://www.dtest.cz/clanek-7464/ceny-a-kvalita-detskeho-zbozi-v-cr-a-srn?subscribe=953720. Článek vyšel v srpnovém vydání časopisu dTest.

 

 

Comments

comments

Vyhledat