Dubnová edice SLOU DAYS se zaměří na novinky lokální scény

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Dubnové SLOU DAYS návštěvníkům nabídnou pravidelný vzdělávací program v oblasti udržitelného životního stylu, který tentokrát zahájí herečka Iva Pazderková, shopping zónu s prezentací striktní selekce udržitelných prodejců a v neposlední řadě výroční vyhlášení soutěže o udržitelnou módní značku budoucnosti S Brand. Událost se uskuteční již 5. a 6. dubna 2019 v karlínských prostorách Hauch Gallery.

Za vstupné 150 korun se návštěvníci mohou po dobu dvou dnů zúčastnit vzdělávacího programu, který poskytuje prostor pro setkání s firmami a networking, prezentace s praktickým obsahem či workshopy a semináře, ale i inspirativní životní příběhy. Ten svůj přiblíží například herečka Iva Pazderková, která je známá svým postojem k pomalému životnímu stylu.

Mezi prodejci návštěvníci objeví novinky, jako je například značka barevných tenisek Cave, které jsou vyráběny ze zbytkových materiálů českých tradičních výrobců. U  těch designérka a zakladatelka značky Eva Klabalová jako rodilá Zlíňanka doslova vyrostla. Kromě kaučuku se její oblíbenou surovinou pro upcyklaci staly také zbytky použité mleté kávy.

Módní tvorbu z přírodních tkanin a pletenin českého původu představí česká návrhářka žijící v Berlíně Monika Nováková. Rostoucí nabídku organických produktů pro péči o tělo či vlasy tentokrát rozšíří například značka certifikované bio kosmetiky z Prahy Jagaia. Novinkou SLOU DAYS pro rodiče s dětmi bude také cenami ověnčená značka českých látkových plen Bamboolik s vlastním servisem jejich čištění.

Vrcholem pátečního večera se stane vyhlášení vítěze třetího ročníku soutěže S Brand, jejímž cílem je rozšířit povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Vítězem prvního ročníku soutěže se stala značka spodního prádla Créeme z certifikované GOTS bio bavlny návrhářek Soni Vidiečanové a Katariny Kabušové. Nejlepším projektem loňského, druhého ročníku soutěže se stala kolekce značky MILD Stanislavy Malcové, která pomáhá léčit citlivou kůži a je určena pro ty, kteří ze zdravotních důvodů nemohou nosit obvyklou konfekci. „Celá kolekce byla připravená na základech mojí diplomové práce. Při ní jsem vycházela z velké části vstříc potřebám kůže. Obnášelo to úplně jiný přístup k práci, hodně funkční. Po dokončení jsem měla možnost všechno přeskládat a zjednodušit. Chtěla jsem oděv, který bude minimalistický, nezdobený a účel bude tvořit jeho kostru,“ vysvětlovala vítězný projekt autorka.

Comments

comments

Vyhledat