Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Rudolfinum zve na environmentální výstavu UNPLUGGED

Galerie Rudolfinum UNPLUGGED
Galerie Rudolfinum UNPLUGGED

Podobně jako hudební interpreti hrající unplugged, tedy výlučně na akustické hudební nástroje místo elektrických, připravila desítka umělců z Rakouska, Belgie, České republiky a Slovenska své site-specific projekty pro Galerii Rudolfinum za minimálního užití energií na jejich výrobu i transport a s důrazem na ruční práci. Galerie je k tomu vyzvala v rámci „environmentálního uvažování“ jako tématu výstavy UNPLUGGED. Umělcům poskytla na tři měsíce část galerijních prostor a některá díla tak mohla vznikat přímo na místě. Jiná – v duchu výstavy – do galerie přijela z uměleckých ateliérů například na koňském povozu či speciálním ručním vozíku, soubor děl z belgických Antverp přivezl na kole cyklista. Výstava využívá k osvětlení pouze denní světlo, proto se také její vernisáž koná 12. srpna od 16 hodin do setmění ve dvoraně Rudolfina a v prostoru před galerií. Výstavu UNPLUGGED můžete v Galerii Rudolfinum navštívit od 13. srpna do 29. listopadu 2020; vstup na ni je volný díky Nadačnímu fondu Avast.  

„Výraz environmentální uvažování není vědní disciplínou jako je například ekologie, ale spíše jde o soubor otázek, na něž nelze jednoznačně odpovědět, ale které je podstatné si připomínat při každodenním počínání. Jde o postoj, při kterém jsou kladeny otázky po vztahu a rovnováze mezi přírodními a umělými (kulturními) entitami. Lze ho naplno vnímat jako celostní myšlení, zjitřenou citlivost ke světu, který nás obklopuje, jehož jsme součástí, jež vytváříme,“ vysvětluje téma výstavy její kurátor David Korecký a zdůrazňuje: „Právě proto bylo environmentální uvažování zvoleno za téma výstavy, spíše než například klimatická krize či krize identity obyvatel západního světa, byť jsou si tato témata velmi blízká a úzce propojená.“

Výstavou UNPLUGGED hodlá Galerie Rudolfinum poukázat na kvality, které přehlížíme díky snadnosti používání strojové  a automatizované výroby. Součástí je akcent na denní osvětlení a fyzický prožitek při setkání s uměním a také motiv vystoupení z komfortní zóny, redukce prostředků vynakládaných na produkci umělých materiálů a jejich přepravu, to vše při zachování profesionality institucionální reprezentace. Každý z oslovených umělců reagoval na výzvu jinak, na výstavě  se tak setkáváme se s rozličnými díly a přístupy.

Výstavu UNPLUGGED uvádí monografie amerického umělce Johna Cage představující kresby z jeho cyklu Ryoanji (1983-85), včetně části partitury stejnojmenné sklady, kterou na jejich základě zkomponoval. Skladbu si budou moci návštěvníci v průběhu výstavy několikrát i poslechnout, a to v nastudování znalce Cageova hudebního díla Petra Wajsara a v podání členů České filharmonie. Česká umělkyně Habima Fuchs k tématu environmentální uvažování přispívá svými keramickými objekty jako například sérií Visící města (ze starověké civilizace) (2015) nebo sto osmi keramickými glazovanými miskami s prostým názvem 108. Belgický umělec Rinus van de Velde na výzvu reagoval vytvořením série nových kreseb, kterou, v duchu výstavy, z Antverp do Prahy přemístil na kole jeho kamarád, vášnivý cyklista.

Autorské duo unconductive trash (Michal Pěchouček a Rudi Koval) zpracovalo komplexní malířskou instalaci Burning Daylight zahrnující „obarvení“ denního světla pronikajícího stropem do výstavního sálu. Jako divadelními kulisami a pomyslným mezigeneračním dialogem prochází návštěvník prostředím nazvaným Dědictví od slovenského umělce Tomáše Džadoně, který překreslil kresby Fera Jablonovského (*1956).

Přímo v galerii vznikl abstraktní obraz Overview české umělkyně Patricie Fexové odkazující k emoci, kterou poprvé popsali astronauti při pohledu na Zemi z odstupu – podobnou empatii, sounáležitosti a nutkání k péči na základě prožitku křehkosti něčeho, co nás přesahuje. Komponovanou sochařskou instalací Manuport s prvkem performance reagoval na téma výstavy český umělec Tomáš Moravec. Jejím ústředním motivem je jeden a půl tunový kámen, přepravený do galerie z ateliéru umělce na koňském povozu.

Rakouské konceptuální sochařské duo Nicole Six & Paul Petritsch pracuje ve svém projektu Lascaux – paralelní světy se sociálním aspektem obývání budovy galerie jejími zaměstnanci a návštěvníky a nastavuje otázky meze připojení a odpojení od systémů, pravidel a společenských konvencí. Výstavu uzavírá malířsko-sochařská intervence české umělkyně Lenky Vítkové nazvaná Když, při níž autorka vycházela z původního určení a prostor Galerie Rudolfinum a tématu klasického závěsného obrazu. Součástí výstavy je esej českého spisovatele, filozofa a překladatele Ladislava Šerého.

Galerie Rudolfinum se snažila koncept výstavy respektovat nejen v dopravě, ale například i snížením výkonu klimatizace, ruční výrobou katalogu a plakátů k výstavě, ručním ušitím bannerů ze stanoviny a jejich vyvěšením na budovu za pomoci horolezce namísto motorizované plošiny nebo vyvedením některých nápisů písmomalířem. K osvětlení výstava využívá pouze denní světlo.

 

KATALOG
K výstavě UNPLUGGED vznikla limitovaná edice ručně vyrobeného katalogu, který doplňuje Průvodce výstavou s textem kurátora Davida Koreckého zahrnujícím mimo jiné přehled vystavujících umělců a jejich děl. Katalog i Průvodce výstavou graficky zpracovali Petr Bosák, Robert Jansa (20YY Designers).

 

ARTPARK – Vypni (to), zapni (se)
Nová podoba Artparku k výstavě Unplugged umožní návštěvníkům si zábavnou a interaktivní cestou položit otázku, která se výstavou prolíná. Kolik energie (a nejen té elektrické) k životu opravdu potřebujeme? Jak se změní naše vnímání, když se pokusíme zpomalit a soustředit se na zdánlivě obyčejné věci? Uniká nám v současném bleskovém technickém světě něco? V Artparku s podtitulem Vypni (to), zapni (se) najdete prostor pro hraní, odpočinek i zamyšlení se. Lákat může příjemné světlo i malá zenová zahrada. Otevírá se společně se zahájením výstavy.

 

ARTPARK, jehož podoba se mění s každou novou výstavou, má za cíl interaktivním způsobem přiblížit práci vystavujících umělců i nejmenším návštěvníkům. Samozřejmou součástí jsou doprovodné programy pro školy a veřejnost či pravidelné dětské dílny. ARTPARK zároveň zůstává pro návštěvníky Galerie Rudolfinum i místem kreativního odpočinku.

Koncepci Artparku navrhla vedoucí Edukací a doprovodných programů Galerie Rudolfinum Zdenka Švadlenková.

 

Pro doprovodné programy sledujte webové stránky a sociální sítě Galerie Rudolfinum.

 

Vstup na výstavu je volný díky finanční podpoře Nadačního fondu Avast, partnera Galerie Rudolfinum.

 

 

UNPLUGGED
13. 8. – 29. 11. 2020

Galerie Rudolfinum

Kurátor výstavy: David Korecký

Comments

comments

Vyhledat