Hailey a Jaden pro Levi’s®
Levi’s® se spojil s Hailey Bieber a Jadenem Smithem a společně vytvořili novou kampaň. To, co původně mělo poutat na festivalovou sezónu, se s ohledem na pandemii koronaviru proměnilo na oslavu optimistického ducha dnešních mladých. „Levi’s® byl vždy symbolem demokratického začleňování a posilování postavení mládeže, symbolem mladých bojující za lepší budoucnost, řekla Jey Seyová, marketingová ředitelka Levi’s®. „Samotný Levi Strauss byl ztělesněním tohoto ideálu. Opustil svůj bavorský domov, aby hledal lepší život na pobřeží Kalifornie. Otevřel si tady obchod a svůj první zisk daroval místnímu sirotčinci.“
Hailey a Jadena si Levi’s® vybral kvůli jejich vazbám na hudbu i módu. Podle značky ztělesňují mladický optimismus. „Pohled na oba mě povzbuzuje, stali se našimi přáteli,“ pokračuje Sey. „Optimismus a autenticita Hailey jsou tak inspirativní. Nebo Jadenův postoj k životnímu prostředí, jeho vášeň, se kterou vysvětluje, jak žít víc promyšleně a zodpovědně. Vyzývají nás, jako jednotlivce i jako značku, abychom byli ještě lepší. Při pohledu na ně cítím naději. A to si musíme všichni právě dnes pořád připomínat.“