Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

H&M ODHALUJE NOVOU DESIGNÉRSKOU SPOLUPRÁCI: MOSCHINO!

foto H&M
foto H&M

Videohovor na Instagramu mezi Gigi Hadid a jejím dobrým přítelem Jeremym Scottem odhalil příští designérskou spolupráci společnosti H&M. Ta bude letos s kultovní módní značkou MOSCHINO.  Jeremy Scott, který se v roce 2013 stal jejím kreativním ředitelem, přinesl této značce novou popovou energii. Kolekce MOSCHINO [tv] H&M bude k dostání od 8. listopadu online a ve vybraných prodejnách H&M po celém světě.

Videohovor Gigi Hadid a Jeremyho Scotta byl promítán na digitálních obrazovkách v rámci výroční MOSCHINO párty na festivalu Coachella v Kalifornii a o půlnoci živě odvysílán na @hm. Jeremy a Gigi měli na sobě první kousky z nové kolekce MOSCHINO [tv] H&M. Ta bude plná života, hravosti a humoru, díky čemuž je tato módní značka v současné době jednou z nejoblíbenějších. Jeremy navrhl pro H&M kousky jak pro ženy, tak i pro muže. Nebude chybět ani celá řada zajímavých doplňků a navíc i několik překvapení. 

„Jsem kolekcí MOSCHINO [tv] H&M skutečně nadšený! Mojí celoživotní prací je spojování lidí prostřednictvím módy a díky této spolupráci mohu oslovit ještě více lidí než kdy dříve,“ říká Jeremy Scott, Creative Director, MOSCHINO.

 „MOSCHINO [tv] H&M je dnes v módě skutečně dokonalým propojením, protože skvěle kombinuje pop, streetovou kulturu, loga a také glamour. Jeremy je úžasný – umí se módou bavit a dokáže tak oslovovat své příznivce z celého světa.“ říká Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.

Kampaň MOSCHINO [tv] H&M je naprosto inovativní televizní koncept, který využívá sociální i tradiční média. Zapojuje tak do hry několik platforem – a nabízí působivý nový „zapping“ zážitek v digitálním světě.  

Comments

comments

Vyhledat