Jágr bude motivovat lidi ke zkoušení nových sportů

foto Zalando
foto Zalando
Zalando, platforma pro módu a životní styl, se spojuje s českou sportovní legendou Jaromírem Jágrem k dlouhodobé spolupráci. Jágr se stává tváří sportovní kategorie Zalanda a posiluje tak dlouhodobou strategii a snahu o co nejvíce lokální marketingové aktivace a zajímavou nabídku pro české zákazníky.

Spolupráce Zalanda a Jaromíra Jágra startuje společnou marketingovou kampaní a výzvou na sociálních sítích, která vyzývá všechny Čechy k vystoupení z vlastní komfortní zóny a k tomu, aby našli svou každodenní sportovní rutinu, a to bez ohledu na věk nebo vlastní fyzickou kondici.

Po dobu čtyř týdnů bude Jaromír Jágr spolu se čtyřmi vybranými ambasadory Zalanda motivovat lidi ke sportování i zkoušení nových sportů a prezentaci svých výkonů na Instagramu pod hashtagem #JJ68xZalando. S cílem oslavit Jágrovo slavné číslo na dresu vyhraje celkem 68 lidí voucher v hodnotě 1500 korun. Vítěze vybere sám Jaromír Jágr na základě jejich aktivity v rámci této sportovní výzvy.

“Nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě vždycky makat. Nejdůležitější je dělat všechno s láskou, s láskou k sobě, ne pro ostatní. Proto jsem se spojil se Zalandem. Abychom lidi společně motivovali k ještě většímu pohybu. Sám se připravuji na novou sezónu a každý se ke mně může připojit”, říká Jaromír Jágr.

Comments

comments

Vyhledat