Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

KARL LAGERFELD spouští hru „Maison KARL LAGERFELD“

KARL LAGERFELD
KARL LAGERFELD

První interaktivní digitální hra naší značky nabízí zákazníkům příležitost vyhrát jeden ze čtyř nákupů u KARL LAGERFELD v hodnotě 6 250 Kč. Každý den do 13. března 2020 bude udělena jedna cena.

 

KARL LAGERFELD má to potěšení oznámit spuštění hry „Maison KARL LAGERFELD“, kterou je možné hrát na počítači, tabletu nebo mobilu a ve vybraných prodejnách KARL LAGERFELD od 13. února do 13. března 2020. Srdečně zveme zákazníky, aby si hru zahráli podle libosti, a jednou týdně šťastný výherce získá nakupování u KARL LAGERFELD v hodnotě 250 euro/ 6 250 Kč. Cenu si v ČR výherce bude moct vyzvednout na prodejnách Karl Lagerfeld Nákupní galerie Myslbek nebo Karl Lagerfeld v Nákupním centru Westfield Chodov.

 

V této hře je úkolem hráče pomáhat Choupette v cestě kultovním KARL LAGERFELD Maison na 21 Rue St-Guillaume v Paříži při hledání modelů, bez kterých se v této sezóně neobejdete, a vyhýbat se při tom psům ze sousedství. Cílem je nasbírat co nejvíc pixelů; Choupette může také získávat bonusové body sbíráním speciálních kousků z kolekce KARL jako sluneční brýle, fotoaparát nebo kabelka, ale také Karlova šťastná sedmička a Eiffelova věž.

 

Unikátní interaktivní hra je inspirována jarní kolekcí Spring 2020 Pixel, která se vyznačuje pixelovým vyobrazením Karla a Choupette v základních odstínech červené, žluté a modré. Konfekční oblečení představuje například buklé kabátek a odpovídající sukně v linii A s jemně třásnitými okraji a paspulkami. Elegantní barevné bloky se objevují na halence, pletených oděvech a na tunice. Pixelový obrázek Karla najdete na mikinách, tričkách a svetrech ve variantách tisku s vysokou hustotou nebo z 3D cvočků. Najdeme tu i pixelový QR kód s výšivkou a froté efektem.

 

Nabídka doplňků představuje škálu hravých stylů. V kategorii strukturované kůže najdeme velkou brašnu, malé a střední kabelky s uchem a odepínacími popruhy a vak ze strukturované kůže – to vše s pixelovými obrázky Karla. Je tu batoh zhotovený z všestranného nylonu, ledvinka a brašna s funkčním QR kódem, který můžete oskenovat mobilem a dostanete se na KARL.COM. Kolekci doplňuje pouzdro na pas, peněženka na zip, čepice, balení 2 párů ponožek a přívěšek ke klíčům.

 

Kolekce Pixel bude k dispozici v prodejnách KARL LAGERFELD, na KARL.COM a prostřednictvím vybraných velkoobchodních partnerů od 13. února 2020.

 

KARL LAGERFELD

Maison KARL LAGERFELD sdílí ikonické vize a návrhářskou estetiku svého zakladatele Karla Lagerfelda ve spojení s moderním progresivním duchem. Značka oslavuje jeho kolosální odkaz a vdechuje jeho vášeň, intuici a nevyčerpatelnou kreativitu do své DNA.

Typická estetika značky KARL LAGERFELD kombinuje pařížskou klasiku s rockovou elegancí a módními liniemi na míru. Portfolio přístupných a ambiciózních kolekcí zahrnuje dámskou, pánskou a dětskou konfekci, doplněnou o kabelky a drobné kožené zboží. Doplňkové kolekce obsahují hodinky, brýle, obuv, parfémy, svíčky a módní šperky.

KARL LAGERFELD se snaží vycházet vstříc svým zákazníkům, kteří se mohou ponořit do nakupování ve více než 200 značkových maloobchodních prodejnách po celém světě, z nichž ty nejvýznamnější se nacházejí v Paříži, Londýně, Mnichově, Moskvě, New Yorku, Dubaji a Šanghaji. Značka je ve spojení se svými zákazníky také prostřednictvím prémiové velkoobchodní distribuční sítě v Evropě, na Středním východě a v Asii. Hlavní světový obchod na KARL.COM je dostupný v 96 zemích.

Comments

comments

Vyhledat