Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Kofila spolupracuje s mladými umělci, naváže na historii

Reklama z roku 1929, foto Kofila
Reklama z roku 1929, foto Kofila

Umění s vůní kávy

Kofila spolupracuje s mladými umělci

 

Tyčinka Kofila se v rámci podpory letošní kampaně spojí s uměleckými školami. Píše tak další kapitolu v historii značky, která začala v roce 1923 ikonickým žlutým obalem malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra.  

 

Kofila a výtvarné umění patří odjakživa k sobě. A jsou to právě mladí umělci, kteří přinášejí do světa estetiky neotřelé vnímání a nové pohledy. To je hlavní důvod, proč je Kofila vyzvala, aby se nechali inspirovat mottem letošní kampaně, které zní: „Originální spojení dělá svět krásnější”.  

 

Spolupráce bude zahájena letos na jaře a zapojí se do ní studenti Střední školy mediální grafiky a tisku. Na podzim se pak přidá UMPRUM, konkrétně Ateliér produktového designu. V obou případech mladí tvůrci pro Kofilu vytvoří série prací na téma motta letošní kampaně a výběr z nich budete posléze moci vidět například na sociálních sítích značky.

 

„Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které mají v historii značky významnou tradici už od jejího začátku. Kofila získá zajímavý vizuální obsah pro sociální sítě, začínající umělci zase dostanou příležitost prezentovat své schopnosti a nápady,“  vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.

 

Originální spojení jemné kávové náplně a mléčné čokolády je pro umělce výzvou od chvíle, co se Kofila představila světu. Její první obal inspiruje tvůrce dodnes.

 

1965 – spartakiáda, foto Kofila

 

 

Comments

comments

Vyhledat