Levi’s a Crocs spojily pohodlnost s kvalitním designem v nové kapslové kolekci

Skutečné ikony nepodléhají trendům a jsou nadčasové. Už od roku 1853 se Levi Strauss & Co. drží na špičce výrobců vysokokvalitní džínoviny a je symbolem pro design, který se drží na vrcholu bez ohledu na období. Letos navíc Levi’s® oslavuje 150. výročí 501® džínů, jednoho z nejsilnějších stylů na celém světě. Jako součást tohoto výroční se Levi’s® spojil s globální značkou obuvi Crocs, která je známá svou výstředností, nikdy ale ne na úkor pohodlí. Tyto dvě oblíbené značky spolu vytvořily novou kapslovou kolekci Levi’s® x Crocs, která kombinuje pohodlnost a kvalitní design.

První dva modely z kolekce tvoří zdokonalenou verzi All-Terrain Clog od Crocs. Každý pár je zpestřený  o džínovou vrstvu se Sashiko stehováním – tradiční japonskou technikou vyšívání. Stejně jako u každého páru Levi’s® džínů, najdete i na pravé botě ikonický Red Tab a na patě pásku Levi’s® s knoflíkovými drážkami. Překvapení vás čeká i na podrážce. Každý pár je dodáván s třemi premium kovovými amulety Jibbitz™, které byly speciálně vyrobeny pro tuto spolupráci. Jsou dostupné v barvách Navy a Bone. Boty mají nastavitelné popruhy na patě a robustní výběžky na podrážce se zvýšeným dezénem pro lepší trakci a podporu nohy. 

Třetí model z kapslové kolekce Levi’s® x Crocs představuje model Classic Clog s potiskem Shibori, inspirovaný stejnojmennou japonskou technikou barvení. Mezi charakteristické rysy této boty jsou popruhy s konflíky Levi’s®, červená podrážka a otisk Two Horse-Pull na podrážce. Bota oslavuje sílu sebevyjádření, které navíc umocňuje osm amuletů Jibbitz™ Levi’s®, inspirovaných kulturními trendy 60. let a archivními grafikami Levi’s®.

„Byli jsme nadšení z možnosti spolupracovat s inovativním týmem Crocs a ze spojení našich dvou ikonických značek, která dala vzniknout této inovativní kapslové kolekci,“ řekl Kenny Mitchell, hlavní marketingový ředitel značky Levi’s® ve společnosti Levi Strauss & Co. „Naše značky jsou šampiony v  odvaze motivovat k výraznému osobnímu stylu. Boty z této kolekce jsou pro všechny a víme, že budou obdivovány fanoušky módy po celém světě.

„Sdílíme závazek značky Levi’s® k inovaci a k podpoře sebeprojevu,“ řekla Heidi Cooley, marketingová ředitelka společnosti Crocs. „Tato kolekce zve fanoušky obou značek po celém světě do nové éry kreativity a pohodlí.“

Spolupráce Levi’s® x Crocs odstasrtovala 19. září a je k dispozici po celém světě na Levi.com, aplikaci Levi’s® a vybraných obchodech Levi’s®. V Praze je k mání Na Příkopě 6. 

Comments

comments

Vyhledat