Levi’s® za udržitelnost

Levi’s® odstartoval kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER za udržitelnost módy a oděvního průmyslu a sám se snaží jít příkladem

.

Se sloganem „Nakupuj lépe, nos déle“ chce inspirovat zákazníky ke změně nákupních  zvyků a oděvní firmy k využívání nových ekologičtějších materiálů i  technologií.

 

Výroba a spotřeba oblečení se zdvojnásobila.

Výroba a spotřeba oblečení dosáhla neudržitelné úrovně –  mezi lety 2000 a 2020 se zdvojnásobila. Máme v šatníku víc věcí, které
nosíme méně a pak je rychle vyhodíme – vydrží nám o polovinu kratší  dobu než před 15 lety.

 

Levi’s® si uvědomuje svoji odpovědnost a sám prosazuje ambiciózní opatření v oblasti klimatu a úspory vody. Investuje do materiálů jako bavlnizované konopí nebo organická bavlna i technologií, například 76 % všech produktů Levi Strauss & Co. a 70 % všech džínů a džísek Levi’s® se dnes vyrábí s využitím technologie Water<Less®, která od zavedení ušetřila více než 4 miliardy litrů a vedla k recyklaci téměř 10 miliard litrů vody. Levi’s® tyto inovace navíc volně nabízí dalším oděvním firmám.

„Cítíte ten rozdíl, když máte na sobě džíny, které s vámi už něco prožily, nebo najdete stylový kousek z druhé ruky? Denim Levi’s® se dá nosit po generace, déle si drží svoji hodnotu, jak fyzickou, tak emocionální,“ říká Paul Dillinger, viceprezident pro inovace produktů. 

„Svět, ve kterém žijeme, nás vybízí k neustálému nakupování. Dostává nás to do špatného cyklu. Jsem rád, že Levi’s® mění toto poselství a prosazuje, že šetrnost je cool. Některé z mých oblíbených džínů jsou z druhé ruky,” uvádí Jaden Smith.

 

Comments

comments

Vyhledat