Limitovaná edice oblečení Kaspersky x Krakatau má téma soukromí na webu

foto Krakatau
foto Krakatau

„Řekni, jak si chráníš soukromí na webu a Kaspersky s KRAKATAU ti navrhnou unikátní kolekci oblečení.“

 

Společnost Kaspersky připravila ve spolupráci s módní značkou KRAKATAU, jež se specializuje na techware oblečení, unikátní kolekci Safe_expression collection, jež odráží individualitu každého zákazníka podle toho, jak si chrání své soukromí na internetu. Uživatel při objednávce zodpoví několik otázek chatbotovi na webu KRAKATAU a obratem obdrží návrh vlastního vzoru oblečení, který reflektuje, jak se stará o zachování svého soukromí. Čím lépe si daný člověk hájí soukromí, tím propracovanější a harmoničtější bude vzor jeho oblečení od KRAKATAU.

 

Originalita v oblékání i ve vzhledu, ale také v chování na internetu jsou v současnosti nedílnou součástí sebevyjadřování a individuality každého člověka. Mnozí z nás využívají ke sdílení svých názorů nová média. Jak si ale vytvořit vlastní digitální identitu, vyjadřovat se podle svého přesvědčení a zároveň zajistit, aby vaše jedinečná osobnost na internetu zůstala ochráněna před různými útoky? Společnost Kaspersky představuje ve spolupráci s mezinárodní módní značkou KRAKATAU jedinečnou kolekci techware oblečení Safe_expression collection, které je možné přizpůsobit každému jednotlivci na základě jeho vlastní digitální stopy a způsobu, jak se stará o své bezpečí v online světě.

Podle nedávného průzkumu společnosti Kaspersky má 37 % respondentů generace mileniálů pocit, že jsou pro kybernetické zločince příliš nezajímavým cílem. Nicméně analýza aktivit na některých tržištích Darknetu, již provedli experti společnosti Kaspersky, odhalila, že naše osobní data nemusejí mít hodnotu jen pro nás samotné, ale také pro hackery. Analytici zjistili, že mezi nejvíce ceněné a žádané informace na těchto tržištích patří fotografie uživatelů s osobními dokumenty, především cestovními pasy a řidičskými průkazy (jejich cena se pohybuje mezi 40 a 60 dolary), lékařské zprávy (až 30 dolarů), údaje o platebních kartách (až 20 dolarů), účtech PayPal (až 500 dolarů) a kompletní údaje o konkrétní osobě (až 10 dolarů). Tyto informace lze zneužít k nejrůznějším škodlivým účelům – počínaje tím, že osobní data poslouží k podloudnému získání peněz, a konče vydíráním.

Internet a online služby představují nezměrné možnosti, jak se podělit o své názory s lidmi z celého světa a zůstávat s nimi v kontaktu. Je však potřeba, abychom si byli jisti, že se vyjadřujeme v bezpečném prostředí. Být v dnešní době individualitou znamená mít silné a odvážné názory, ale o to těžší je zařídit takové individualitě bezpečnost jejích osobních dat. Společnost Kaspersky se tomuto problému věnuje dlouhodobě. Jejím cílem je vytvářet podmínky, aby se každý mohl na internetu vyjadřovat bezpečně.

Čím více se chráníš, tím propracovanější bude tvé oblečení

Exkluzivní kolekce oblečení navržená ve spolupráci se značnou KRAKATAU umožňuje, abyste si vytvořili podobu oblečení, jež bude odpovídat vaší jedinečné osobitosti a zároveň prozradí, do jaké míry jste připraveni chránit své soukromí. Vzhled jednotlivých svršků vychází z toho, jak se daný člověk stará o svou digitální ochranu. Stačí odpovědět na několik otázek, které vám položí chatbot. Zajímat se bude o vaše zvyklosti, jak se chováte na internetu a chráníte své soukromí, a obratem dostanete návrh vašeho vlastního vzoru. Ten vznikne na základě jedinečných algoritmů a vychází z analýzy toho, do jaké míry se staráte o zachování svého soukromí. Čím více si daný člověk soukromí chrání, tím propracovanější a harmoničtější bude vzor jeho oblečení od KRAKATAU.

„Lidé vždy potřebovali projevovat svou osobitost. Dnes k tomu máme mnohem víc možností díky digitálním médiím. Ukazuje se, že lidé dokážou přimět svět k pozitivním změnám jenom díky tomu, že sdílí své příběhy a názory, za nimiž si stojí. Zároveň je ale důležité, aby tato sebevyjádření byla vždy bezpečná, protože každý z nás je jedinečný a data, jež sdílíme, jsou velmi osobní a hodnotná. Měli bychom si to všichni uvědomovat a vědět, jak se chránit,“ říká Andrew Winton, viceprezident pro globální marketing společnosti Kaspersky. „Společnou kolekcí oblečení se značkou KRAKATAU chceme otevřít téma soukromí a bezpečí zcela novým způsobem, prostřednictvím módy, a jednoduše upozornit na to, jak si při našem sebevyjadřování můžeme zachovat nezávislost a zároveň se chránit.“

Limitovaná edice obsahuje trička, mikiny a bundy

„Na nápadu vzájemné spolupráce se nám líbil zejména aspekt Udělej si sám (Do It Yourself, DIY), tedy že si lidé mohou přizpůsobit oblečení tak, aby odpovídalo jejich osobnosti. Ještě podstatnější je, že tyto úpravy nejsou dány jejich emocemi, ale tím, jak používají svá chytrá zařízení a jaké mají digitální návyky, což je v dnešním digitálním světě velmi důležité. Vezmeme-li to do důsledků, bezpečnost se stala hlavním tématem této kolekce: odhaluje, jak jste schopni chránit svá data na internetu a současně vás jednotlivé části oděvů chrání před drsnými klimatickými podmínkami v reálném světě,“ říká tým značky KRAKATAU.

Limitovaná kolekce Safe_expression využívá experimentální technologie a obsahuje trička, mikiny a bundy v kontrastních barvách – černé a neónově zelené. Jednotlivé položky jsou vyrobeny z funkční recyklované izolační a membránové tkaniny Repreve s vrstvou odpuzující vodu. Každý jednotlivý kus je opatřen minimalistickým designovým vzorem a může tak upozornit na myšlenku, která je v pozadí celé kolekce – vytvořit si jedinečný styl oblečení na základě vlastní digitální stopy prostřednictvím internetové aplikace na webových stránkách značkového výrobce módy.

O společnosti Kaspersky

Kaspersky je globální společnost zaměřená na kybernetickou bezpečnost, která byla založena v roce 1997. Odborné znalosti společnosti Kaspersky v oblasti bezpečnostních hrozeb a zabezpečení se neustále využívají pro tvorbu inovativních bezpečnostních řešení a služeb na ochranu firem, kritické infrastruktury, vlád a uživatelů po celém světě. Komplexní portfolio zabezpečení, jež tato společnost nabízí, zahrnuje špičkovou ochranu koncových bodů a řadu specializovaných bezpečnostních řešení a služeb, jež pomáhají čelit sofistikovaným digitálním hrozbám, jakkoli ty se neustále proměňují. Technologie společnosti Kaspersky chrání více než 400 milionů uživatelů a pro 250 000 firemních klientů přinášíme ochranu všeho, co je pro ně v digitální oblasti nejcennější. Další informace jsou k dispozici na adrese http://www.kaspersky.com.

O značce KRAKATAU

KRAKATAU je celosvětová módní značka, jejíž hlavní prodejní místa se nachází v Moskvě, Sankt-Petěrburgu (Petrohradě) a v Amsterodamu. Značka byla založena v roce 1999 v Sankt-Petěrburgu a dnes své zboží nabízí v 800 obchodech v 17 zemích světa. KRAKATAU ve svých oděvních produktech kombinuje vědecké a technické inovace s minimalistickým designem a funkčností. Další informace jsou k dispozici na adrese http://www.krakatauwear.com.

Comments

comments

Vyhledat