Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Lush opouští sociální sítě

Počínaje 26. listopadem 2021 se značka Lush odvrátí od Facebooku, Instagramu, Tik Toku a Snapchatu, a to dokud tyto platformy nepřijmou taková opatření, aby poskytovaly uživatelům bezpečnější prostředí. Nová politika bude uplatněna ve všech 48 zemích, ve kterých Lush působí.

Podobně, jako byly po celá desetiletí ignorovány a bagatelizovány důkazy o klimatické změně, jsou nyní přehlíženy i obavy týkající se závažného dopadu sociálních sítí. Lush je znám tím, že je raději průkopníkem než následovníkem, proto se rozhodl začít měnit vlastní chování a věnovat se těmto otázkám nyní, místo aby čekal na ostatní, až uvěří, že tyto problémy reálně existují.

Prohlášení společnosti

Stejně jako mnozí teenageři před námi, i Lush se před časem pokusil stáhnout se ze sociálních sítí, ale síla FOMO je obrovská, a naše nutkání používat rozmanité platformy nás i přes naše nejlepší úmysly přivedlo zpět.

A tak je dáváme k ledu znovu.

Oproti minulému, částečnému odstřižení od sociálních sítí v roce 2019, nyní naše rozhodnutí posilují nejnovější informace od odvážných whistleblowerů – informace zřetelně hovořící o známých škodlivých účincích, jimž jsou mladí lidé vystavováni aktuálním nastavením algoritmů a nedostatečné regulaci této oblasti našich životů.

„Jako tvůrce koupelových bomb vkládám veškeré své úsilí do vytváření produktů, které lidem pomáhají vypnout a relaxovat a dbát o životní pohodu. Sociální sítě jsou s tím ale nyní v přímém rozporu, jejich algoritmy jsou navrženy tak, aby nutily lidi scrollovat a sledovat další a další příspěvky a bránily jim vypnout a relaxovat.“

  • Jack Constantine, CDO & vynálezce produktů

Nikdy bychom zákazníky nežádali, aby za námi chodili do temných uliček a nebezpečných zákoutí, některé platformy sociálních sítí se ale začínají podobat místům, k jejichž návštěvě bychom neměli nikoho povzbuzovat. Něco se musí změnit. Doufáme, že platformy začnou uplatňovat účinné směrnice pro co nejlepší postupy a doufáme, že se celosvětově chystá lepší regulace. Nemůžeme ale čekat. Cítíme, že musíme podniknout vlastní kroky, abychom své zákazníky ochránili před nebezpečím a manipulacemi, jimž mohou být vystaveni, když se s námi snaží spojit prostřednictvím sociálních médií.

A tak se Lush stáhne z Facebooku, Instagramu, Snapchatu, Whatsappu a TikToku, a to do té doby, dokud tyto platformy nebudou schopné nabídnout svým uživatelům bezpečnější prostředí. 

„Celý život dbám na to, aby mé produkty neobsahovaly škodlivé ingredience. Pokud jde o používání sociálních sítí, existují dnes již zdrcující důkazy o tom, že jsme při jejich používání vystavováni riziku. Já nechci své zákazníky takovému nebezpečí vystavovat, je tedy na čase přestat tyto komunikační nástroje používat.“

  • Mark Constantine, nositel Řádu britského impéria, spoluzakladatel Lush a vynálezce produktů

Lush slibuje, že se sociálních kontaktů nevzdá úplně. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom našli nové způsoby, jak být se zákazníky v kontaktu, abychom vybudovali jiné komunikační kanály někde jinde. Také budeme používat starší vyzkoušené způsoby. Momentálně nás naleznete například na Pinterestu, Twitteru nebo třeba YouTube (Lush UK) – nemusíte klikat na „Like“ ani se přihlašovat k odběru nebo povolovat upozornění, když budete mít chuť, tak si nás jednoduše najdete. Klikněte a zjistěte, kde nás najdete: LushČR (případně Lush UK zde).

Vždy máme co říci, ale když už se někam vydáváme, chceme, aby to bylo bezpečné.

V případě zájmu o další informace nebo rozhovory kontaktujte prosím PR oddělení na: bara@lush.cz

Chcete-li zůstat v obraze a být první, kdo se dozví o dalších vzrušujících novinkách ze světa Lush, přihlaste se k odběru newsletteru Lush ČR.

Další informace o digitální etice Lush naleznete zde (v AJ).

 

Comments

comments

Vyhledat