Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

LUSH začíná se svou bezobalovou kampaní

foto Lush
foto Lush
Faktem je, že s rostoucím množstvím plastového odpadu je život v oceánu vystaven obrovské hrozbě. Bohužel to nikoho nezajímá, protože nikdo z nás není přímo ovlivněn a neumíme si to představit.

Lush proto přináší jedinečnou možnost vyzkoušet si “plavání v oceánu plném plastových odpadků” přímo ve vaši vaně.  Turtle Jelly bomba při rozpouštění
uvolňuje mnoho malých průsvitných agarových agarových částeček, které navozují pocit plastových odpadků.

Bohužel v břichu želvy to v reálu vypadá velmi podobně. Požívají totiž plovoucí igelitové tašky
v domnění, že jde o medúzy, nebo jiné kousky plastu, které uvíznou mezi řasami a bolestivě umírají.

Od 8. června 2018, na Světový den oceánů, spouští Lush dvou měsíční kampaň, ve které bude upozorňovat a také šířit povědomí o této problematice. Základní informace a alternativy k problému plastového odpadu jsou již
k dispozici online.

Od 18. června zahájí také prodej Turtle Jelly bomby i v kamenných obchodech a bude informovat zákazníky o této problematice napřímo.

V součastné době je 40% celoročních produktů Lush zcela “nahatých” (bez obalu). ALE Lush je ještě o krok dál a otevřel v Miláně první Lush bezobalový obchod, který kromě nebalené kosmetiky nabízí také workshopy, promítání
a přednášky k tématu bez obalu.

Zapojte se a sledujte #NakedLush a #Plasticfreegoals

Comments

comments

Vyhledat