Módní značka EIRI představí kolekci z japonského denimu

Denim ve všech podobách je odjakživa symbolem mladé generace a touhy jít vlastní cestou. Právě tyto myšlenky vtělila módní návrhářka Klára Holanová, tvořící pod značkou EIRI, do své nové kolekce D O L E. 

„Kalhoty, takzvaně oděv D O L E, chápeme jako velmi užitnou věc a zároveň jako tvarový artefakt,” říká návrhářka Klára Holanová. „Proto uvádíme denimovou kolekci, jejíž modely budou rozvedeny do dámské a pánské varianty.” Podle jejích slov stoupá poptávka po pánských modelech, a tak se rozhodla je do své nabídky zařadit. Svou kolekci poprvé představí na pražském Designbloku, který proběhne v říjnu.

Japonský denim – synonymum kvality a tradice

Historie denimu začínala v pracovní sféře, kde byla vyžadována hlavně odolnost a trvanlivost. Později materiál přijal symboliku nezávislosti, revolty a mladé generace, v dnešní době se pak k požadavkům přidává také styl a kvalita. EIRI neopomíná ani jedno ze zmíněných hledisek a svou novou kolekci tvoří z prvotřídního japonského denimu. „Poslední dobou pracujeme převážně s japonskými materiály, které jsou někdy tradiční, někdy inovativní, ale vždy bezkonkurenčně kvalitní,” vysvětluje designérka Anežka Kotková, která se na tvorbě značky podílí už několik let. „Motto našeho dodavatele zní No Fabric-No Life, což je pro nás jasným impulsem, že se jedná o správné propojení. Fascinuje nás jeho absolutní zaujetí pro věc a vyvážená kombinace současného, inovativního přístupu s technologiemi a materiály ověřenými dlouholetou tradicí.” Spolupráci značka EIRI navázala i s etablovaným výrobcem denimových kalhot, který přispěl dlouholetými zkušenostmi v oblasti práce s odolným materiálem.

Comments

comments

Vyhledat