Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Na výstavě Českej soušl Peppermint vystaví, co jsme nejvíc lajkovali

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Agentura Peppermint spolu se Social Bakers připravila v rámci festivalu United Islands of Prague výstavu Českej soušl. Ta představí ty posty v historii českého Facebooku, které vyvolaly nejvyšší engagement uživatelů. K vidění bude v pátek 31.5. a sobotu 1. 6. na adrese Thámova 8.

Facebook letos oslavil 15. narozeniny. Za tu dobu změnil vše – od toho, jak si plánujeme pivo s přáteli až po komunikaci značek,” říká Honza Kotek, managing director Peppermintu. “Naše výstava se snaží zaznamenat, co na Facebooku během této doby skutečně rezonovalo,” dodává.

Výběr postů vychází z dat společnosti Socialbakers. Ukázky příspěvků budou rozděleny do několika kategorií. “Návštěvníci se mohou těšit na připomínku velkých zpravodajských událostí, hřejivé lidské příběhy, virální senzace a samozřejmě i reklamní příspěvky značek,” říká Matouš Hutník, strategic planner Peppermintu, který měl výběr příspěvků na starost. “Je evidentní, že i když se Facebook a obsah na něm proměnil, některé věci, motivy a mechaniky jsou věčné,” dodává.

Ke komunikaci výstavy připravil Peppermint kampaň, která pracuje s historickými uživatelskými příspěvky osobností českého marketingu na sociálních sítích. Ty využívá na sociálních sítích i jako personalizovanou pozvánku pro profesionály z reklamních agentur. Zároveň na sociálních sítích probíhá challenge pod hashtagem #ČeskejSoušl. “K tomu, aby si člověk uvědomil, jak moc se Facebook proměnil, stačí, aby se podíval na to, co sdílel počátkem této dekády. Věříme, že tyto vzpomínky budou pro kolegy z jiných agentur zábavné i zajímavé,” řekl Hutník.

Výstava se uskuteční v pátek 31.5. a sobotu 1.6. v rámci festivalu United Islands of Prague na adrese Thámova 8 v pražském Karlíně. V sobotu zároveň Peppermint zve oborové kolegy na drink v rámci takzvaného speed datingu.

Comments

comments

Vyhledat