Nová kolekce H&M „Press Play“

H&M
H&M

Značka H&M koncem února představí novou oblíbenou kolekci trendů STUDIO. Tato exkluzivní kolekce, která nese název „Press Play“, je inspirovaná hudebními múzami generace Z a odvážným stylem 80. a 90. let. Je plná elektrizujících barev, potisků a energie a jejím hlavním cílem je vzdát poctu kreativní módě a pozvednout náladu. Kolekce H&M Studio SS22 bude k dispozici exkluzivně na hm.com od 24. února.

Klíčové kousky kolekce vyjadřují postoj „vidět a být viděn“. Najdete tady velice avantgardní stylové kousky – džínovina se šněrováním, oversize obleky či limetkově zelené saténové komplety a plavky s leopardím potiskem. V těchto outfitech zaručeně upoutáte pozornost okolí.

Džínová minisukně a bunda s kovovými aplikacemi, síťovaný top zdobený volánky a malé černé šaty zdobené kamínky připomínají styl z konce 90. let. Tričko z organické bavlny má výrazný Pop Art potisk rtů od berlínského ilustrátora Stefana Fählera.

Outfity doladíte výraznými doplňky, jako jsou zelené hadí náušnice a řetězový náhrdelník, dřeváky na platformě nebo červené kovbojské boty. Každý kousek kolekce je vyrobený z udržitelnějších materiálů, včetně recyklovaného polyesteru, recyklovaného polyamidu a recyklované vlny.

„V jarním vzduchu pocítíme novou svěžest, která nás bude inspirovat obléknout si energické a barvené kousky. Připomíná to ducha va-va-voom, který definoval módu od roku 1980 až do začátku 2000. Skrze novou kolekci STUDIO SS22 jsme chtěli nabídnout všestranné energické kousky, které budou vzbuzovat radost,“ říká Ann-Sofie Johansson, kreativní poradkyně H&M.

Kampaň kolekce H&M STUDIO SS22 v Londýně režíroval a fotografoval Reto Schmid a o styling se postarala Georgia Pendlebury. Tváří kampaně je mladá Devon Ross, označovaná za aktuálně nejvíce cool modelku. Devon vnáší do kampaně mladistvou dynamiku a nekonvenčního ducha.

 

H&M

Comments

comments

Vyhledat