Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Nová výstava v Galerii Vltavská

Galerie Vltavská

David Helán & Pavel Ticho(ň) – Promoudření: Zastávka jako znamení

  1. 6. – 30. 9. 2022

Kaskády u stanice metra Vltavská

Spolupracující instituce: Galerie hlavního města Prahy a Dopravní podnik hlavního města Prahy v rámci programu Umění pro město

 

V minulých dnech byla v experimentálním nadzemním prostranství stanice Vltavská (Galerie Vltavská) za účasti umělců Davida Helána a Pavla Ticho(ně) zahájena jejich společná výstava nesoucí název Promoudření, která bezprostředně reaguje na místní současnost a dobu pandemické krize. Součástí vernisáže bylo i performativní setkání #1: Revize: Kníže Nesmysl / Návod na nepřežití. Výstava potrvá do 30. září 2022 a během července jí v rámci doprovodného programu oživí další dvě performativní setkání – Šejnovo pozdní odpoledne: Černý pasažér (13. 7.) a NeoData guláš: Recept na demokracii 2.0 (22. 7.). 

 

promoudření (s) běda aněkdotam z vedra, zvltav zběrač sotva zvrtá vědra, věta svěrač světa vzpěrač zhltav, stěrač Védám veta vzedma věda větné větve vědma, za bábeta – beta anekdota, Plaga nonsenzacerádobyzaplakát vítahminu vy tam, hynu, sono: nosovrtav Praga – vltavínů hrtan, od smrada zdárna odsamposam oddrndala splavná, sťatá z hltavína zdarma odmala mám sranda

 

Titul výstavy Promoudření je transmutačním novotvarem a vznikl v době pandemické krize, kdy se civilizace promořovala virem a apokalyptickými scénáři. Dnes je situace trochu jiná, možná s ohledem na celosvětové dění ještě více apokalyptická. Promořit se moudrostí až do promoudření je tak poslední dedikovaná rada autorů, jak přežít a přemoci nenávist, zášť a splín běžných dní a činit tak s humorem, nadhledem, pochopením a láskou. Vltavská je dopravní uzel, místo náhodného setkávání, zastávka jednotlivých životních křižovatek, chvíle společného čekání na tramvaj do stanice touha. Zastávka jako znamení.

 

Lidé čekající, lidé bez domova, lidé s hudebními nástroji, lidé skákající přes květináče, lidé s polibky na tvářích, lidé spící, lidé křičící, lidé zpití životem do němoty, lidé žebrající, lidé obdařující, lidé smějící se, lidé…

 

Práce je inspirovaná místním sociálním koloritem a nemá ambice být plně uchopena. Autoři si hrají s více smysly, čistokrevně demonstrují radost z tvorby a touží decentně perforovat zdejší každodennost skrze cyklus performativních událostí se zapojením místních komunit jako je skautský oddíl Argyroneta, parkuristů, lidí žijících na ulici, cestujících, kolemjdoucích. Chytrým i méně chytrým humorem a možná i uměním se všichni nakonec můžeme navzájem promoudřit.

 

„Po dlouhé pandemické odmlce je zde konečně opět živá kultura, od interaktivní performance po workshopy a hry. Doufám, že přes všechna vážná témata současnosti výstava a její program pomohou návštěvníkům najít struny radosti či smíchu,“ řekla Anna Švarc, architektka metra a projektová manažerka DPP.

 

Expoziční část tvoří dadaisticky neuchopitelná textová stěna o rozměrech 14 × 3 m, která je multifunkčním obrazem společnosti, slouží také jako zeď nářků, textových vzkazů, přání, k výměně jízdenek, jako semenná banka nebo instruktážní tabule Josefa Nebojse s návody na osobní performance (hry) v okolí stanice. Expozici doplňuje několik objektů umístěných na velkoformátových betonových květináčích, určených k „přežití“ v městské divočině (stan, portfóliovník, památný strom poznání aj.), které matou svým posláním v místě určení. Další neméně významnou částí výstavy jsou tři performativní setkání v místě. Do dílčích živých akcí byli ke spolupráci osloveni Prof. Miloš Šejn a Doc. Jiří Surůvka.

 

Doprovodný program:

 

  1. 7. 2022 / 18:00 / Vltavská

performativní setkání # 2:

Šejnovo pozdní odpoledne: Černý pasažér

(Miloš Šejn & David Helán)

 

  1. 7. 2022 / 18:00 / Vltavská

performativní setkání # 3:

NeoData guláš: Recept na demokracii 2.0

(Jiří Surůvka & Pavel Ticho[ň])

 

David Helán

 

absolvoval na Akademii výtvarných umění u prof. Miloše Šejna, prošel řadou stáží jak v Česku, tak v zahraničí (2008 stáž Middlesex University London, 2009 stáž Cooper Union New York). David Helán je neúnavným konceptuálním pábitelem, působícím na poli performance a instalací, jejichž společným jmenovatelem je záliba v textu, vytváření metajazyka, využití dadaistických principů, experimentu a humoru. David Helán tento princip nazývá „neaupairm“ „novonokonfrontno“ a „multiether“. Projekty často vytváří také ve dvojici, např. s Davidem Hřivňackým, v poslední době také s Pavlem Tichoněm (Triangulum, Názvy navržené přírodě, Greenpiece, Díra ve stázi).

 

Pavel Ticho(ň)

 

Studoval na pražské Akademii výtvarných umění v Praze (2006). Autor se specifickým intermediálním přístupem, který demonstruje volným pohybem a otevřeností mezi médii. Prvky post-dadaistického humoru uplatňuje v médiu instalace, klasického i digitálního obrazu, videa, fotografie či performance. Často používá rozličná média dohromady a zdůrazňuje jejich nestabilní povahu tekutosti, těkavosti. Jeho vizuální poetiku lze označit z hlediska existenčního i existenciálního za situační nebo ještě lépe za akčně-performativně-situační. Ignoruje zažitá schémata umělecké scény, vědomě relativizuje roli umělce, k níž se také vyjadřuje v mnohých ze svých prací. V posledních letech pracuje také ve dvojici s Davidem Helánem.

 

Comments

comments

Vyhledat