Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Osmašedesátý nejsou jen tanky v Československu, ukazuje HaDivadlo

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Mimořádné uvedení autorské inscenace ’68 v režii J. A. Pitínského proběhlo v květnu ke konci 43. sezony. Premiéra je v plánu nyní 12. září na začátku 44. sezony, stále v rámci dramaturgické linie Věčný návrat – Krize budoucnosti.

Avantgardista J. A. Pitínský, zásadní postava této alternativní brněnské scény, pod jejíž autoritou vznikly nejradikálnější a nejsvobodnější především autorské kusy, se vrátil do HaDivadla za svými mladšími kolegy následovníky.

Autorský scénář novinky z dílny HaDivadla se inspiruje především filmovými, literárními i divadelními díly vrcholu zkoumaného období 60. let a cituje mj. ze dvou navzájem protichůdných filmů Číňanka (1967) Jeana-Luca Godarda a Ukradené polibky (1968) Françoise Truffauta. Výsledná kompozice je nicméně dílem živé tvůrčí souhry hereckého kolektivu „rozděleného“ na mladou a starou část souboru.

V inscenaci se představí dva noví členové souboru HaDivadla, čerství absolventi herectví na Janáčkově akademii múzických umění v Brně. Mark Kristián Hochman v minulosti již v HaDivadle nazkoušel hru Thomase Bernharda Síla zvyku v režii Jana Horáka s Michalem Pěchoučkem, dále se objeví v novince Čevengur v režii Jana Kačeny s premiérou 25. září. Druhou nastupující je Magdalena Straková, která se v Brně představila např. ve své absolventské inscenaci Elektra ve Studiu Marta.

„Všechnu moc imaginaci!“

Šedesátá léta, jaro 1968 v Paříži, kde studenti spolu s pracujícím lidem protestují proti konzervativně orientované pravicové vládě generála de Gaulla, s ideály jako je emancipovaný svět, konec kolonialismu a boj proti autoritářství. V témže roce 21. srpna je v Československu násilně potlačeno hnutí Pražského jara vpádem vojsk Varšavské smlouvy, což zdiskredituje levicové ideály na dlouhá desetiletí.

„Kulisy doby, která věřila v lepší svět, se uklízejí a zítra se vstává do práce. Mluvili protestující roku 1968 na obou stranách železné opony o stejném boji nebo ve skutečnosti stáli proti sobě?“ To je jedna z otázek inscenace, kterou pokládá dramaturg Matěj Nytra, a dále se ptá: „Dá se nemyslet na dobu, ve které žijeme? Co je víc, pravda nebo krása? Je možné snít o lepším než normalizovaném světě? A hlavně – je možné překonat rozpolcenou společnost? Nebo rozpolcený pohled na rok 1968? Je padesát let po něm, vidíme věci jasněji?“

Hravá scénická esej J. A. Pitínského jako volání po avantgardě.

Režie: J. A. Pitínský

Dramaturgie: Matěj Nytra

Scéna: Milan Nytra

Kostýmy: Anna Chrtková

Obsazení:

Jiří Svoboda, Zbyšek Humpolec, Mark Kristián Hochman, Táňa Malíková, Magdalena Straková, Jan Lepšík, Cyril Drozda, Miloš Maršálek, Simona Peková, Marie

Ludvíková, Kamila Valůšková, Miroslav Ukul Kumhala a další

Mimořádné uvedení 3. května 2018
Premiéra 12. září 2018

Comments

comments

Vyhledat