Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Otakar Šenkýř: art director, grafický designér a nově také vycházející hvězda designérského nebe

Otakar Šenkýř – Virulent, Www.virulent.cz
Otakar Šenkýř – Virulent, Www.virulent.cz

Art director, grafický designér a nově také vycházející hvězda designérského nebe. Otakar Šenkýř je začínající návrhář, jehož snem je vytvořit módní značku odrážející emoce i smysl pro detail. Nebál se využít času, který díky pandemii získal, a v roce 2020 přichází se svou vlastní značkou VIRULENT.

 

Tato doba nepůsobí jako zrovna ideální čas pro nový módní projekt. Jak to vnímáte vy?

Paradoxně právě naopak. Tahle momentální komplikovaná doba nám právě ukázala, jak důležité je podporovat domácí nebo lokální výrobce/firmy. Věřím, že tomu teď budou lidé dávat větší váhu a budou to vyhledávat – ideální příležitost pro mě. Doufám tedy.

Začínám od začátku. Nemám na sobě žádný tlak. Chci si dělat to svoje pomalu a dle možností. Sám jsem zvědavý, kam až se to vyvine. Skvělé je, že cítím obrovskou podporu od lidí kolem mě – jak od přátel, tak rodiny.

Studoval jste obor Fashion Designer v Institutu módní tvorby, bylo pro vás v tom směru studium přínosem?

Asi možná tím největším. Vždy jsem tak nějak tušil, že tohle by mohl být směr, ve kterém bych chtěl ve svém pracovním životě jít, ale až Institut mě v tom pořádně utvrdil. Vlastně mi ukázal, že to je to pravé ořechové, že tím bych se chtěl opravdu živit. Mimo to, že jsem se toho dost naučil, jsem se hlavně dostal do prostředí mezi lidi, kteří mají stejné zájmy a vize jako já. V tomto fashion světě se cítím jako ryba ve vodě, ale to jsem podvědomě vždycky věděl. Asi to ale chtělo ten správný čas.

O čem je vaše premiérová kolekce?

První kusy budou teplákové unisexové komplety v latté barvě. Momentální polo-karanténní doba krásně nahrává tomu dělat oblečení, které bude vypadat stylově a hlavně bude pohodlné jak doma, tak venku.

Oba kousky jsou unisexové. Je to něco, co by pro vaši budoucí tvorbu mělo být signifikantní?

Je to možné. Od začátku studia mám sklony motat se kolem témat jako je například pánské versus dámské vnímání módy. Myslím, že v Česku jsme pořád v tomto ohledu až moc úzkoprsí. Kdo, kdy a kde rozhodl, co je striktně dámská nebo pánská móda? Miluju rozmanitost a kolikrát i nezařaditelnost. Uvidím, zda se to projeví v mé další tvorbě – sám jsem v tomto ohledu zvědavý.

Má název VIRULENT něco společného právě s tím, že značka vznikla v době světové pandemie?

Ano, vlastně z toho vzešel celý nápad na image brandu. Zhruba ke konci první vlny pandemie mi z ničeho nic v hlavě zasvítila myšlenka, která říkala: „Teď hned si vem tužku a papír a piš!!!“ Začal jsem tedy kreslit a psát hesla a z ničeho nic jsem měl za 20 minut celou identitu značky, kterou jsem potřeboval. Ve zkratce řečeno: Pandemie – nakažlivost – móda – virulentní – VIRULENT.

Hezky vám to tedy doplňuje i hashtag #myfashioninfection. Vychází všechny nápady přímo od vás nebo na značce spolupracujete s dalšími lidmi?

Všechny nápady jsou mé a vznikly v podstatě v mé dvouměsíční karanténě. Teď si vzpomínám, že vlastně podobné nápady jsem měl už na grafické škole, kde jsme měli za úkol vytvořit svůj vlastní brand a k tomu celou corporate identity. Už tam jsem si hrál z myšlenkami: závislost / nakažlivost + móda.

Hashtag a motto #myfashioninfection podle mě krásně podtrhuje to, co chci sdělit nebo čeho chci dosáhnout. V podstatě chci, aby si lidé koupili oblečení značky VIRULENT a záměrně se chtěli „nakazit“ touto módou.

E-shop na své spuštění teprve čeká. Kdy ho plánujete?

E-shop je už spuštěný, jen se nedají teplákovky zatím koupit. Už mám vše připraveno, jen vše ladím k dokonalosti. V životě moc perfekcionista nejsem, ale v tomto ohledu jsem na sebe kolikrát až moc přísný a řeším každý detail. Samozřejmě také čekám, až vyrobím dostatečný počet kusů. Teď před Vánoci všichni jedou na 110 % a já musel v různých ohledech počkat. Nechci vyjít z pár kusy, které se brzy vyprodají. Doufám tedy, že by se vyprodaly!

A přemýšlíte ve volném čase už nad dalšími kolekcemi, nebo na to jdete postupně a dáváte si čas na vstřebání té první?

Já nad němi přemýšlím už pár let. Možná od té doby, co jsem v Praze. Jako by mi podvědomí říkalo „Zajímej se, budeš to potřebovat“. Když jedu MHD, když jsem na koncertě, když jdu s přáteli ven, když jdu na fashion week – všude beru inspiraci a snažím se si ji uložit v hlavě. Teď si to jen sumíruji a upravuji, aby to korespondovalo s mojí image značky. Prvně ale nejspíš rozšířím barevné varianty prvních teplákovek a pak se (i podle období) vrhnu na další produkty. Bylo by hezké dělat i zimní bundy, čepice, šály, košile nebo třeba i různé fashion doplňky. To by mě bavilo.

 

IG: @virulent.official

FB: @virulent.cz

Web: www.virulent.cz

Comments

comments

Vyhledat