Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Módní průzkum: Jsou Češi opravdu outdoorovým národem?

Aktivní trávení volného času a sport Češi všeobecně milují. Někteří z nich sice jen pasivně a z pohledu diváka, ale i přesto se české šatníky hojně zásobují sportovní módou, kterou lidé s oblibou oblékají i mimo sportoviště.

To potvrzuje i online průzkum Fashion (Re)search vyhledávače módy Glami. Podle něj rovných 52 % oslovených respondentů v Česku nosí sportovní oblečení i na jiné příležitosti, než je sport. 

Podle průzkumu 82 % respondentů preferuje sportovní značky hlavně proto, že je shledává pohodlnými a 27 % je přesvědčeno, že ve sportovním oblečení vypadá dobře. 

„Online výzkumu Fashion (Re)search se zúčastnilo 3 710 návštěvníků stránek Glami z České republiky a díky tomu jsme získali unikátní data o českých respondentech. Náš módní průzkum mimo jiné ukázal, že v Čechách je nošení sportovní módy všeobecně velmi oblíbené, ale zároveň i to, že už nejsme národem, pro který je synonymem módy nosit ponožky v sandálech. Celých 95 % dotázaných uvedlo, že tomu tak rozhodně není a ponožky v sandálech nosí jen 5 % z oslovených,“ uvádí brand manažerka Glami Hana Zachová. 

Oblíbenost sportovní módy v Čechách rovněž dokazuje i to, že e-shop se sportovní módou a doplňky Sportisimo se v průzkumu umístil na na druhé příčce z hlediska návštěvnosti a na prvním místě v povědomí o značce. První příčku z hlediska návštěvnosti obsadil e-shop Bonprix a třetí místo About You. 41 % zákazníků uvedlo, že preferuje nákup oblečení ve sportovních obchodech z důvodu výhodných cen a 24 % respondentům vyhovuje především nabídka zboží a slev. 

Leccos dalšího se dozvíte v marketingovém výzkumu Fashion (Re)search, jehož kompletní výsledky najdete zde: www.fashion-research.com

Comments

comments

Vyhledat