Pietro Filipi přichází s unikátním modelem nakupování ve třech cenových pásmech

foto Pietro Filipi
foto Pietro Filipi

Pietro Filipi představuje nový model nakupování, díky kterému umožňuje platit za produkty podle toho, jak se kdo zrovna cítí. Zákazníci tak mohou zvážit, zda se v aktuální situaci cítí ohrožení, nic se pro ně nezměnilo, nebo mají zájem podpořit českou značku.

Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit za tři odlišné ceny. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny, a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %. 

Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí strategie “respektujte, co cítíte” a logicky navazuje na ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc.

“My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuze o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi.

Comments

comments

Vyhledat