Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

PUMA má kolekci s českým výtvarníkem

foto PUMA
foto PUMA

PUMA podporuje tvůrce i na lokální úrovni. České zastoupení značky s cílem podpořit českou uměleckou scénu vytvořilo společně s nadějným tvůrcem Janem Bicanem limitovanou kolekci mikin s názvem My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA. 

Značka PUMA se dlouhodobě vydává směrem podpory nadějných umělců a návrhářů a společně tak přináší neotřelé kolaborace. Proto se PUMA spojila i s mladým Janem Bicanem, aby společně vytvořili odvážnou kolekci mikin. 

Jan Bican je teprve dvaadvacetiletý kreativec, který se nebojí jít s kůží na trh. Mít namalovaný obraz doma nad pohovkou je pro něj nuda, a tak si založil vlastní kreativní koncept #TJBC. 

foto PUMA

Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stala současná situace. My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA je limitovaná kolekce mikin, která reaguje na současnou situaci.

„Ze spojení s tak velkou značkou, jako je PUMA, mám obrovskou radost. Těší mě, že PUMA podporuje mladé kreativce nejen ve světě, ale i v České republice a je mi ctí, že jedním z nich mohu být právě já,“ říká autor Jan Bican.

„Toto je přesně směr, který chceme s PUMOU dlouhodobě sledovat. Podpora drobných umělců je pro nás velmi důležitou součástí naší komunikace. Umělecký rukopis Honzy je velmi odvážný, ale o to více se mi líbí, “ podotýká marketingová manažerka značky PUMA Lucie Hložánková.

Kolekce My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA obsahuje klasické mikiny PUMA v černých a šedých barvách doplněné nezaměnitelným punkovým rukopisem Jana Bicana. Dostupné jsou na webových stránkách janbican.cz

h

Comments

comments

Vyhledat