Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

R.I.P. Artemio Benki

Artemio Benki. Foto Marie Bordier
Artemio Benki. Foto Marie Bordier
Ve středu 15. dubna zemřel Artemio Benki, filmař.

Artemio Benki (21. 4. 1966– 15. 4. 2020) se narodil v Paříži, kde už ve třinácti letech začal pracovat pro rádio jako novinář. V osmnácti letech nastoupil do redakce časopisu L’Autre Journal, kde spolupracoval například s Marguerite Duras nebo Herve Guibertem. V roce 1989 přijel poprvé do Prahy, aby pracoval na svém krátkém filmu o romských uprchlících. V roce 1992 se v Praze usadil a o dva roky později tu založil úspěšnou produkční společnost Sirena Film.

Jako režisér natočil několik krátkých filmů (My Land, 1993, Ostrov na střeše, 2001 a další), podílel se na povídkových filmech Měsíční údolí (1994, producent, autor námětu, spolurežisér) a Praha očima (1999, režisér – povídka Riziko).

Jeho celovečerním debutem byl dokument Sólo (2019), který se stal jedním z nejúspěšnějších českých dokumentů roku. Film Sólo byl vybrán do prestižní sekce l’ACid festivalu v Cannes a získal řadu cen, mimo jiné za nejlepší český film v sekci Česká radost na MFDF Jihlava, nejlepší film na festivalech MakeDox Creative Documentary, Duhok International Film Festival a dalších.

Jako producent pracoval Artemio Benki na celé řadě zahraničních filmů natáčených v Česku, koprodukoval například snímky Královská aféra (2012, režie Nikolaj Arcel, ocenění: Stříbrný medvěd na Berlinale 2012), Marguerite (2015, režie X. Giannoli, ocenění: sedm nominací a čtyři francouzské ceny César, mimojiné pro Čecha Martina Kurela za výpravu, film byl také vybrán do soutěže na MFF v Benátkách), Personal Shopper (2016, režie Olivier Assayas, ocenění: Nejlepší režie na MFF v Cannes 2016), Tanečnice (režie Stéphanie Di Giusto, sekce Un Certain Regard, MFF v Cannes 2016), nebo Humorista (2019, režie Michail Idov).

V roce 2000 založil distribuční společnost Artcam (dnes Artcam Films), která přinášela do českých kin nezávislou a originální zahraniční i českou filmovou produkci. Artcam představil českým divákům v průběhu let mnoho filmů oceněných na mezinárodních festivalech, například celou sérii filmů oceněných Zlatou palmu na Festivalu v Cannes (4 měsíce, 3 týdny, 2 dny; Mezi zdmi; Strýček Búnmí; Bílá stuha; Láska).

Artemia jsem poznal jako člověka sršícího nápady (leckdy uhozenými), vybaveného dětsky barvitou invencí a hlavně nevyčerpatelným zápalem pro artové filmy. Byla to s ním jízda. Jen málokdy tahle fráze sedí tak přesně. Artemio byl unikát, originál, člověk naprosto oddaný filmu. Uměl inspirovat i provokovat, žil a tvořil s podobnou vášní, s jakou si zapaloval další a další cigarety. Jako by každá měla být ta poslední. Artcam Films bez jeho energie už nikdy nebude stejný. Uděláme všechno pro to, abychom alespoň její část uchovali,“ říká ředitel filmové distribuce Artcam Films Vít Schmarc.

 

Comments

comments

Vyhledat